Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Kit Liga Perdana

Semakin banyak kit yang melihat pengumuman rasmi, dengan yang terbaru ialah Brentford di tempat lawan dan jalur ketiga Man City. The Bees akan memakai kit merah jambu pucat di jalan raya musim ini, manakala juara bertahan mempunyai baju ketiga burgundy.

Anda boleh menyemak semua keluaran rasmi setakat ini dengan mengklik di sini .

Perpindahan EPL

Trent Alexander-Arnold kekal komited dengan Liverpool menjelang musim ini walaupun mendapat minat daripada Real Madrid. Pemain berusia 25 tahun itu mempunyai baki setahun dalam kontraknya dan masa depannya masih belum ditentukan. (Sukan Langit)

Dean Huijsen dijangka menyertai Bournemouth tidak lama lagi, kerana pemeriksaan perubatan telah dijadualkan untuk pemain Juventus itu. Perjanjian itu dikhabarkan bernilai £12.6 juta, serta klausa penjualan 10% untuk kelab Itali itu. (Penjaga)

 

Selepas tamat kontrak dengan Tottenhan, Ryan Sessegnon telah berlatih dengan Crystal Palace selama beberapa minggu dan terdapat jangkaan daripada Eagles bahawa dia akan menandatangani perjanjian dengan mereka. Sebaliknya, bek sayap itu akan menyertai Fulham tidak lama lagi (menunggu pemeriksaan perubatan hari ini), dalam keputusan yang mengejutkan Palace. (HITC)

Sky Sports melaporkan bahawa bek tengah Bologna, Riccardo Calafiori akan terbang ke England hari ini untuk menjalani pemeriksaan perubatan menjelang perpindahannya ke Arsenal, yang difahamkan berada di peringkat akhir sebelum pengumuman rasmi.

Beberapa kemas kini tentang West Ham daripada Sky Sports. Noussair Mazraoui dari Bayern Munich akan datang untuk pemeriksaan perubatan menjelang perpindahan ke timur London dilaporkan bernilai £16.4 juta termasuk alat tambah. Turut menyertai West Ham mungkin penyerang Aston Villa Jhon Duran. Setakat ini tiada perjanjian, dan West Ham mungkin perlu menambah wang tunai kepada tawaran £32 juta ditambah bakat akademi Lewis Orford.

Ismaila Sarr dari Olympique Marseille berada di London, menjalani pemeriksaan perubatan sebelum perjanjian £12.7 juta membawanya ke Crystal Palace. (Standard)

Everton telah menawarkan kontrak baharu kepada Jarrad Branthwaite untuk menangkis minat dari Manchester United, tetapi bek tengah itu tidak berhasrat untuk menandatanganinya melainkan The Toffees sepadan dengan gaji yang ditawarkan oleh United: £160,000 seminggu. (Mel Harian)

Pengurus Arsenal, Mikel Arteta telah mengesahkan bahawa Emile Smith Rowe akan meninggalkan kelab pada musim panas ini dengan mengatakan perkara berikut: “Ada perkara yang berlaku di latar belakang pada masa ini. Kami memutuskan perkara terbaik untuk dilakukan ialah menjauhkannya daripada permainan hari ini. (n. – perlawanan pra-musim semalam menentang Bournemouth)”.

Bek kanan Manchester United Aaron Wan-Bissaka nampaknya bersedia untuk keluar pada musim panas ini, tetapi dia telah menolak perpindahan ke West Ham dan lebih suka berpindah ke Inter Milan. (talkSPORT)

Foot Mercato melaporkan bahawa Manchester City telah membuat tawaran RB Leipzig untuk Dani Olmo, tetapi pemain itu lebih suka menyertai Barcelona.

Minat Liverpool terhadap pertahanan tengah Juventus, Gleison Bremer telah didokumentasikan dengan baik, dan pertanyaan mereka tentang tanda harganya menghasilkan respons £50 juta daripada Juve. (Orang Dalam Bola Sepak)

Sasaran Arsenal dan Manchester United Joao Neves mungkin berakhir di PSG musim panas ini, dengan tawaran kelab Perancis itu sebanyak £59 juta ditambah Renato Sanches mungkin cukup untuk meyakinkan Benfica untuk menjual. (Fabrizio Romano)

Akhir sekali, pemain sayap Newcastle Miguel Almiron hampir berpindah ke Liga Pro Saudi, kerana perbincangan dengan kelab yang tidak dinamakan sudah berada di peringkat lanjut. (Orang Dalam Bola Sepak)

Share.
Leave A Reply