Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah pemindahan dan laporan berita kami daripada akhbar hari ini.

Kenyataan Everton

Tarikh akhir Everton untuk 777 Partners membeli kelab itu telah tamat hari ini dan kelab telah mengeluarkan kenyataan di mana mereka mengakui fakta itu. Mereka juga terus mengatakan bahawa mereka akan “menilai semua pilihan” mengenai pemilikan masa depan kelab.

Anda boleh membaca keseluruhan kenyataan rasmi di sini .

Undian Perlawanan Musim Liga Perdana

Undian untuk Perlawanan EPL 2023/24 musim ini kini dibuka di laman web rasmi Liga Perdana.

Terdapat 8 pilihan sarat gol, dengan yang paling ketara ialah Chelsea 4-4 Manchester City, Chelsea 4-3 Manchester United dan Liverpool 4-3 Fulham.

Anda boleh klik di sini untuk membuang undi anda, serta menonton sorotan 8 permainan yang menakjubkan ini.

Perpindahan EPL

Liverpool sedang bersedia untuk ‘melakukan percubaan’ untuk mendapatkan khidmat Mohammed Kudus. Mereka melihat penyerang West Ham itu sebagai pengganti ideal Mohamed Salah. Kudus dilaporkan mempunyai klausa pelepasan dalam kontraknya bernilai £85 juta, tetapi ia hanya berkuat kuasa pada 2025. Liverpool mahu mengeksploitasi situasi di sekeliling The Hammers dan potensi penggantungan Lucas Paqueta dengan membuat tawaran potongan harga untuk Kudus. (Perpindahan Bola Sepak)

Bercakap mengenai Liverpool dan pemain sayap, The Reds telah ‘menyatakan minat’ terhadap pemain Brentford, Bryan Mbeumo, menurut L’Equipe. Dalam temu bual dengan penerbitan yang sama, pemain itu sendiri mendedahkan bahawa dia mahu bersaing di peringkat yang lebih tinggi: “Saya menghabiskan lima musim di Brentford, dalam kelab yang tahu bagaimana untuk membantu saya berkembang dan mengorak langkah ke hadapan. Tetapi ya, saya mahu bermain dalam pertandingan terbesar, di kelab terbaik […] Ia masih menarik untuk melihat beberapa pasukan besar berminat dengan saya.

Football365 melaporkan bahawa bos baharu Bayern Munich, Vincent Kompany mahu menjadikan duo Arsenal Oleksandr Zinchenko dan Albert Sambi Lokonga sebagai 2 pemain pertamanya untuk kelab Jerman itu.

Daripada Fabrizio Romano kami mendapat tahu bahawa Miguel Pinho, ejen kapten Manchester United, Bruno Fernandes, telah mengadakan perbincangan dengan beberapa kelab Eropah peringkat atasan. Walaupun Fernandes telah menyatakan sebelum ini bahawa dia ingin kekal bersama kelab itu, dilaporkan bahawa pemilik sebahagian INEOS tidak sepenuhnya yakin bahawa Portugis adalah orang yang tepat untuk memimpin United.

Menurut TEAMtalk, Chelsea yakin dapat meyakinkan bintang Crystal Palace, Michael Olise untuk berpindah ke Stamford Bridge dan bukannya menyertai Manchester United.

Gianluca Di Marzio berkata bahawa Chelsea telah ‘menyejukkan minat mereka’ terhadap penyerang Napoli, Victor Osimhen, yang telah membuka pintu kepada Arsenal untuk membuat langkah untuk pemain Nigeria itu.

Seperti yang berlaku, Borussia Dortmund tidak mampu memenuhi permintaan Manchester United untuk pemain sayap Jadon Sancho. (Sukan Langit)

Saluran TV3 Sepanyol melaporkan bahawa Barcelona mungkin mendapat manfaat daripada fakta bahawa klausa pelepasan Bernardo Silva bernilai £50 juta daripada Manchester City boleh dibayar dalam 3 ansuran.

Wartawan Itali, Rudy Galetti berkata, penjaga gol Alisson bersedia untuk mempertimbangkan meninggalkan Liverpool, tetapi mahu meneruskan kerjayanya di Eropah dan bukannya berpindah ke Arab Saudi.

Tottenham mungkin perlu membayar hanya £40 juta kepada Brentford untuk mendapatkan khidmat Ivan Toney pada musim panas ini. (Orang Dalam Bola Sepak)

Share.
Leave A Reply