Pilihan FPL Pakar Kami untuk Minggu Permainan Akhir

Akhirnya, kami berada di penghujung barisan.

Pada ketika ini, hampir tiada petua yang boleh membantu kebanyakan pengurus. Walau bagaimanapun, semua orang mahu menamatkan musim dengan kepala terangkat tinggi.

Semua perlawanan cemerlang telah dimainkan dan seperti kebanyakan pengurus FPL, kebanyakan pengurus sebenar Liga Perdana mahu memberikan peminat mereka sesuatu yang menggembirakan pada hari terakhir musim ini.

Ini bermakna mungkin terdapat pilihan pasukan yang menarik, bilangan penggantian khusus yang baik dan persembahan berkualiti tinggi. Terdapat juga perlumbaan but emas yang menarik.

 

Di bawah ialah cara pengurus FPL boleh mendaftar keluar pada tahap tinggi.

Analisis Gameweek 38

Pertama, kami mesti mengingatkan anda bahawa hari perlawanan terakhir setiap musim Liga Perdana biasanya agak huru-hara.

Pemenang saat akhir, peminat riuh rendah, pertarungan fizikal, pesta gol dan banyak detik yang selalu diperkatakan selama berminggu-minggu sehingga permulaan musim baharu adalah perkara utama dalam permainan minggu ke-38 setiap tahun.

Musim 2023/24 tidak akan berbeza terima kasih kepada beberapa pertempuran yang masih memerlukan kesimpulan. Nasihat terbaik kami kepada pengurus adalah untuk mengelakkan kebanyakan pertempuran ini jika ia tidak melibatkan pasukan dan pemain yang mempunyai kedudukan tinggi pada beberapa metrik utama (cth, mata, bentuk) dalam beberapa minggu lepas.

Berikut ialah perlawanan untuk hari itu, yang kesemuanya akan dimainkan pada hari Ahad, 19 Mei, dan akan bermula pada masa yang sama.

Dan di sini juga anda boleh membaca pratonton hari perlawanan ke-38 kami , memfokuskan kepada semua yang masih ada untuk bermain dalam EPL.

Setelah menyebut bahawa banyak permainan boleh menjadi jalan buntu, permainan berikut harus dipertimbangkan untuk pilihan perbezaan FPL minggu permainan 38 anda.

Brentford lwn Newcastle

Kedua-dua pasukan tidak mempunyai apa-apa lagi untuk bermain tetapi Newcastle United akan mahu mendapatkan kemenangan menentang Bees.

Chelsea berada di tempat Liga Europa UEFA manakala Manchester United hanya di belakang mereka dengan perbezaan gol. Kemenangan di jalan raya pada hari terakhir boleh membantu mereka mengekalkan tempat Liga Persidangan Eropah UEFA yang dikejar United.

Di sinilah Alexander Isak (£8.4m) masuk. Dia tidak memberikan banyak pulangan dalam dua perlawanan minggu ke-37 tetapi dia kekal sebagai ancaman gol, terutamanya dengan Brentford sebagai lawannya.

Bryan Mbeumo dari Brentford juga merupakan pilihan yang bagus kerana prestasinya yang terkini. Dan pada £6.8m, dia adalah pilihan yang bagus untuk dimiliki.

Crystal Palace lwn Aston Villa

Pasukan-pasukan ini juga tidak mempunyai apa-apa untuk dimainkan: Villa telah memperoleh tempat keempat teratas mereka dan tempat Liga Juara-Juara UEFA, manakala Palace hanya ingin menamatkan saingan di tempat ke-12. Hanya 2 mata yang memisahkan mereka dan Brighton and Hove Albion di tempat ke-10.

Michael Olise (£5.7m) adalah pilihan kami kerana prestasinya yang mengagumkan dalam lima perlawanan terakhir (3G, 2A). Pemain berusia 22 tahun itu mempunyai 10 gol dalam 18 penampilan liga dan menunjukkan tanda-tanda menjadi pemain yang cemerlang di bawah kendalian Oliver Glasner.

Villa akan mahu keluar sepenuhnya, tetapi adalah lebih selamat untuk mengelakkan mana-mana pemain mereka kerana objektif mereka telah pun tercapai.

Pemain FPL Terbaik untuk Minggu 38

Brennan Johnson (£5.8m) – Tottenham Hotspur

Tottenham Hotspur mungkin telah melontarkan musim mereka, tetapi ia boleh menjadi lebih teruk bagi mereka kerana Chelsea sedang panas dalam perlumbaan untuk menduduki tempat ke-5.

Nasib baik untuk Spurs, mereka menentang Sheffield United, yang telah mencipta sejarah sebagai pasukan terburuk yang pernah dilihat Liga Perdana (sekurang-kurangnya dari segi bolos gol). Inilah sebabnya mengapa Brennan Johnson adalah salah satu daripada dua pilihan utama kami untuk minggu ke-38.

Richarlison dan Timo Werner masih cedera, yang bermakna dia akan mendapat masa antara 70 hingga 90 minit menentang Blades. Penyerang Wales itu bukanlah penjaring gol terbaik, tetapi dia adalah salah seorang pencipta terbaik dalam pasukan Ange Postecoglou.

Ini juga menjadikannya pilihan pilihan berbeza yang hebat kerana pemain seperti Son Heung-Min (£9.9m) dalam pasukan.

Analisis pakar FPL kami untuk minggu permainan 38 mata kepada pemain pemilikan rendah sebagai pertaruhan terbaik untuk menamatkan musim dengan kukuh. Johnson dimiliki oleh hanya 1.8 peratus daripada semua pengurus FPL walaupun mempunyai penarafan bentuk 3.0 dan indeks ancaman dalam 30 teratas dalam liga.

Dia seorang pembelian yang hebat terutamanya kerana dia berkemungkinan tidak akan kehilangan sebarang mata.

Joško Gvardiol (£5.1m) – Manchester City

Salah seorang pemain pertahanan yang lebih mahal dalam liga ialah Joško Gvardiol, yang pada £5.1m masih merupakan pembelian yang hebat.

Sejak kekalahan Manchester City kepada Real Madrid dalam separuh akhir Liga Juara-Juara UEFA, pertahanan Croatia itu menjadi tonggak utama kepada kesebelasan utama Pep Guardiola. Dia bukan sahaja mempamerkan aksi pertahanan yang hebat, malah dia juga telah menyumbang kepada seberapa banyak gol yang digabungkan oleh pemain pertahanan City yang lain dalam lima perlawanan terakhir untuk penyandang juara itu.

Dengan empat gol dan dua bantuan dalam enam perlawanan terakhir Liga Perdana untuk City, dia juga telah mengumpul 66 mata sejak minggu ke-33, menjadikannya pemain paling berprestasi dalam liga.

Dia bukan pemain pemilikan rendah, tetapi angka terbarunya menjadikannya salah satu daripada dua pilihan utama kami. Ini kerana City berdepan West Ham yang dijangka mereka tewaskan, dan prestasi Gvardiol dijangka menjadi tonggak kepada Cityzens mengekalkan kejuaraan pada hari Ahad.

Share.
Leave A Reply