Khabar angin Perpindahan Liga Perdana

EPLNews hari ini membawa kepada kami maklumat terkini mengenai rancangan banyak kelab dalam Liga Perdana Inggeris yang kami cintai. Memandangkan penghujung musim sudah dapat dilihat, semakin ramai pemain dikaitkan dengan kelab dari liga terkaya di dunia.

Sememangnya, bukan semua kemas kini ini diterjemahkan ke dalam tawaran sebenar, tetapi ia sentiasa menyeronokkan untuk meletakkan telinga kita ke tanah dan melihat apakah kemas kini terbaharu itu.

Jadi siapa yang dijangka akan berpindah? Dan di mana? Mari lihat siapa yang mungkin akan datang ke Prem .

Manchester United adalah salah satu kelab yang memantau situasi Ivan Toney di Brentford, yang dilaporkan membenarkannya pergi dengan pertukaran £50 juta pada musim panas ini. Dia masih di bawah kontrak di Gtech sehingga 2025. ( HITC )

Satu kelab yang mungkin menghalang minat mereka terhadap Toney ialah Arsenal , yang gembira dengan bentuk Kai Havertz , menurut Daily Mirror .

Bagaimanapun, Football Transfers memahami bahawa, jika Arsenal ingin mendapatkan penyerang lain pada musim panas ini, mereka lebih cenderung untuk cuba mendapatkan Viktor Gyokeres untuk menandatangani garis putus-putus. Pemain Sporting CP difahamkan lebih gemar berpindah ke The Gunners berbanding pesaing London, Chelsea .

Outlet Sepanyol Fichajes memberitahu kami bahawa Barcelona sedang menyediakan tawaran yang terdiri daripada beberapa ansuran untuk memujuk Manchester City berpisah dengan Bernardo Silva . Ini akan dilakukan untuk mengelak kelab Catalan itu terpaksa membayar keseluruhan klausa pelepasan £50 juta sekali gus.

Raphael Varane dijangka meninggalkan Manchester United pada musim panas akan datang, kerana kontraknya akan tamat dan kelab itu tidak mahu mengekalkannya pada gaji semasanya. ( Daily Mail )

Juga dari Daily Mail kami memahami bahawa perpindahan ke PSG untuk Marcus Rashford kini “di luar persoalan”, dan dia bersedia untuk kekal bersama Manchester United .

The Independent melaporkan bahawa Jamal Musiala menarik minat beberapa kelab terkemuka, seperti Liverpool , PSG dan Barcelona , tetapi sebenarnya Manchester City yang mendahului untuk mendapatkan tandatangan bintang muda itu. Mengenai perkara ini, TEAMTalk memberitahu kami bahawa Cityzens sanggup membayar £120 juta untuk menyelesaikan perjanjian itu.

Liverpool sedang menyediakan perpindahan untuk pemain sayap Sporting CP Marcus Edwards dan bek tengah Goncalo Inacio , yang boleh mengikut pengurus Ruben Amorim ke Anfield musim panas ini. ( Orang Dalam Bola Sepak )

Sasaran utama Manchester United untuk musim panas ialah bek tengah Everton Jarrad Branthwaite , menurut Football Insider .

TEAMTalk melaporkan bahawa Tottenham dan Manchester United telah menghubungi Tosin Adarabioyo untuk membincangkan perpindahan percuma, kerana kontraknya dengan Fulham akan tamat pada akhir Jun 2024.

Pakar perpindahan Itali, Rudy Galetti melaporkan bahawa Manchester United merancang untuk menjual Antony pada musim panas ini, dan melihat Michael Olise dari Crystal Palace sebagai pengganti yang ideal.

The Mirror memberitahu kami bahawa jika Newcastle perlu menjual pemain bintang seperti Bruno Guimaraes untuk mematuhi Peraturan Keuntungan dan Kelestarian, mereka akan membuat langkah untuk pemain tengah Nottingham Forest Morgan Gibbs-White .

Tottenham sedang berusaha untuk meningkatkan barisan bahagian tengah mereka dan telah tiba di Atalanta ace Ederson sebagai pemain sasaran pada musim panas. ( TEAMTalk )

 

Share.
Leave A Reply