Ramalan

Leicester City 0-2 West Ham

Nota Utama

  • Dekad yang lalu merupakan satu kenangan yang luar biasa untuk Leicester City, tetapi kenangan seperti ibu kepada semua kejutan kejuaraan Liga Perdana (PL) pada 2016 dan kemenangan Piala FA 2021 akan bertukar menjadi debu sekiranya mereka gagal menewaskan West Ham United dalam penyingkiran kali ini. pertarungan.
  • West Ham mungkin mempunyai perlawanan akhir Liga Persidangan Eropah UEFA (UECL) di ufuk, tetapi masih ada kewajipan untuk mengelakkan karat untuk final piala utama pertama mereka dalam tempoh 17 tahun. Memandangkan itu, tiada apa yang drastik dijangka dari segi penggiliran, walaupun beberapa pemain pinggiran boleh dijangka mendapat cameo sekurang-kurangnya.

Panduan Borang

Leicester City – WLWWL

West Ham – DLLLW

Fakta Padanan

  • Kemenangan untuk Everton akan menurunkan The Foxes bersama Leeds tidak kira apa yang berlaku di sini, bermakna anak buah Dean Smith mesti menang buat kali kedua dalam sembilan perlawanan kompetitif di tempat sendiri.
  • Tiga kekalahan terakhir West Ham dalam liga telah berlaku dan terdapat potensi ia boleh menjadi empat berturut-turut, bergantung kepada jenis motivasi yang dikeluarkan oleh Leicester City pada hari Ahad.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Timothy Castagne

Pemain Leicester, Timothy Castagne hanyalah penyelamat Nick Pope daripada meraih kemenangan masa kecederaan di Newcastle untuk meletakkan Foxes mengatasi Everton dengan perbezaan gol, walaupun dia menjaringkan gol penentu dalam kemenangan terbaru Leicester di tempat sendiri.

Divin Mubana

Bagi West Ham, England U19 antarabangsa Divin Mubama mungkin menikmati lebih daripada minit bersendirian ketika menentang Leeds.

Dia adalah penjaring UECL ketika menentang AEK Larnaca pada bulan Mac dan akan mengharapkan peluangnya untuk meraih satu di sini hari ini.

Share.
Leave A Reply