Ramalan

Brighton and Hove Albion 2 – Southampton

Nota Utama

  • Southampton telah secara rasmi tersingkir daripada Liga Perdana. Beberapa perlawanan seterusnya adalah sesuatu yang baru bagi mereka, tetapi boleh mengeja malapetaka untuk lawan mereka.
  • Brighton dan Hove Albion berada di ambang bola sepak Liga Europa UEFA dan dua lagi kemenangan boleh menutup tiket untuk mereka. Southampton bangun dulu.
  • Brighton and Hove Albion boleh menamatkan saingan dalam kelompok enam teratas Liga Perdana buat kali pertama dalam sejarah mereka. Penamat terbaik mereka adalah kesembilan pada musim 2021/22.

Panduan Borang

Brighton and Hove Albion – LWWLW

Southampton – DLLLL

Fakta Padanan

  • Perlawanan terbalik pada bulan Disember menyamai Brighton di Stadium St. Mary. The Seagulls menang 3 – 1 dalam perlawanan berat sebelah. Mereka memegang kelebihan psikologi dalam seri ini.
  • Brighton hanya mempunyai 22 kemenangan ke atas Southampton dalam 78 perlawanan. Dalam Liga Perdana, mereka hanya mempunyai dua kemenangan menentang Saints, dengan kemenangan kedua dalam perlawanan terbalik. Southampton, tanpa kehilangan apa-apa musim ini, akan bermain dengan kelebihan sejarah ini dalam fikiran.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Pervis EstupiƱan

Pemain sayap Ecuador itu adalah antara pemain sayap terbaik dalam liga musim ini.

Sejak perpindahannya ke England dari Villarreal, Pervis EstupiƱan telah membantu Brighton dalam gaya permainan baharu mereka dan juga telah menghasilkan persembahan hebat menyerang dan bertahan yang telah memberikannya beberapa anugerah pemain terbaik perlawanan.

James Ward-Prowse

James Ward-Prowse akan bercakap dengan pasukannya untuk mencuba dan mendapatkan mereka dalam kerangka fikiran yang betul menjelang perlawanan yang selebihnya. Kepimpinannya di atas padang akan dipandang tinggi sekali lagi kerana mereka berusaha untuk pergi dengan kepala yang tinggi.

Share.
Leave A Reply