Ramalan

West Ham United 0 – 2 Manchester United

Nota Utama

  • West Ham United masih boleh kembali ke bola sepak Eropah musim depan jika mereka menamatkan sebagai pemenang Liga Persidangan Eropah UEFA.
  • Kekalahan kepada West Ham boleh menyaksikan Manchester United memasuki perebutan tempat keempat dengan pencabar Liverpool yang akan menghadapi masalah.

Panduan Borang

West Ham United – DWLLL

Manchester United – WWWL

Fakta Padanan

  • Manchester United telah menewaskan The Hammers dua kali pada musim ini: dalam Piala FA dan dalam perlawanan terbalik perlawanan ini.
  • West Ham telah menjaringkan gol dalam semua kecuali satu daripada lima perlawanan terakhir mereka, peningkatan dalam serangan mereka ketika mereka berusaha mengesahkan status mereka sebagai pasukan Liga Perdana menjelang musim depan.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Michail Antonio

Pemain antarabangsa Jamaica itu telah meningkat dalam beberapa bulan kebelakangan ini selepas permulaan yang buruk yang menjadikannya beban untuk rakan sepasukannya.

Dia perlahan-lahan mencari but menjaringkan gol dan Manchester United akan memberi peluang kepadanya untuk menjadi wira kelab itu sekali lagi.

David De Gea

Penjaga gol Sepanyol itu hampir dinobatkan sebagai pemain terbaik Man Utd musim ini sekali lagi hasil daripada kehebatan rembatannya. Dia juga seorang pemain yang perlu diberi perhatian kerana banyak kesilapan yang dia lakukan semasa perlawanan. The Hammers, bagaimanapun, perlu hadir dengan sesuatu yang istimewa untuk dapat memanfaatkan kesilapan tersebut.

Share.
Leave A Reply