Ramalan

Manchester City 3 – 0 Leeds United

Nota Utama

  • Pengurus Manchester City, Pep Guardiola ialah pengurus paling berbahaya dalam bola sepak papan atas dalam mengejar gelaran. City akan tidak henti-henti sepanjang musim ini.
  • Leeds United lebih bergelut di bawah Javi Terima kasih daripada di bawah Jesse Marsch . Gracia akan digantikan oleh Sam Allardyce untuk baki musim ini.
  • Jack Grealish ialah wira yang tidak didendang untuk Manchester City penggal ini. Pep Guardiola akan mengharapkan bakatnya untuk membuka Lilywhites dalam pertembungan mereka yang akan menyaksikan mereka mengekalkan tekanan ke atas Arsenal.

Panduan Borang

Manchester City – WWWWW

Leeds United – LLLDL

Fakta Padanan

  • Manchester City dan Leeds United mempunyai rekod yang hampir sama rata sejak pertemuan pertama mereka pada tahun 1924.
  • Leeds United telah melepaskan 14 gol kepada Manchester City dalam tiga perlawanan terakhir mereka dan hanya menjaringkan satu gol dalam tempoh masa tersebut.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Erling Haaland

Apa lagi yang boleh kita katakan? Dia memecahkan rekod untuk gol terbanyak yang dijaringkan dalam satu musim teratas dengan gol ke-35 menentang West Ham United. Dia tidak dapat dihalang pada masa ini dan pemarkahannya tidak dapat dielakkan.

Leeds boleh mencuba, tetapi mereka mungkin akan gagal dan dibunuh oleh budak lelaki yang telah menjadi peminat seumur hidup mereka.

Wilfried Gnonto

Pemain muda Itali itu tidak menarik perhatian Pep Guardiola pada musim ini. Dia adalah pemain paling berbahaya Lilywhites dalam peralihan menyerang dan banyak peluang terbaik mereka untuk menjaringkan gol datang daripada permainannya.

Dia akan mempunyai peluang untuk menarik perhatian Guardiola apabila mereka melawat Etihad jadi dia pasti akan datang dengan permainan Anya.

Share.
Leave A Reply