Ramalan

Bournemouth 1 – 1 Chelsea

Nota Utama

  • Frank Lampard telah tewas enam perlawanan berturut-turut sejak mengambil alih jawatan jurulatih sementara sehingga akhir musim daripada Graham Potter.
  • Bournemouth adalah pasukan yang paling baik dalam pertarungan penyingkiran dan berada di landasan untuk menamatkan saingan dalam 10 teratas.

Panduan Borang

Bournemouth – WWLWW

Chelsea – DLLLL

Fakta Padanan

  • Bournemouth telah tewas 12 perlawanan, seri satu dan tewas lima daripada 18 perlawanan menentang Chelsea. Ini adalah rekod terbaik mereka menentang enam besar Liga Perdana dalam sejarah mereka.
  • Chelsea kalah kepada semua orang dan perlawanan ini akan mempunyai peluang pertaruhan yang sangat tinggi untuk mereka menang.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Dango Ouattara

Penyerang muda itu berada dalam musim pertamanya di Bournemouth dan telah menyesuaikan diri dengan cepat. Dia masih belum menjaringkan banyak gol tetapi permainan amnya sangat penting dengan cara Gary O’Neil telah menubuhkan pasukannya pada masa lalu.

Di samping Dominic Solanke yang lebih cenderung untuk menjaringkan gol, Ouattara adalah ancaman utama dalam pasukan Cherries untuk pertahanan lawan.

Kai Havertz

Chelsea sangat teruk pada masa ini tetapi jika ada mana-mana pemain yang mungkin mencari gol untuk mereka, ia adalah bekas pemain muda Bayer 04 Leverkusen, Kai Havertz .

Semua harapan mereka terletak pada penjaring terbanyak mereka menentang Bournemouth.

Share.
Leave A Reply