Ramalan

Fulham 0-4 Manchester City

Nota Utama

  • Lonjakan lewat Fulham untuk kedudukan tujuh teratas Liga Perdana (PL) yang tidak dijangka, dan kelayakan Eropah yang menakjubkan yang menyertainya, sedang mengumpul momentum dengan kemenangan liga berturut-turut, tetapi kekalahan tipis 1-0 kepada Aston Villa pada pertengahan minggu telah menyekat semua. mimpi-mimpi itu.
  • Selepas memenangi potensi penentu kejuaraan 4-1 menentang Arsenal pada hari Khamis, City telah bergelut kembali mengawal liga dengan kemenangan ketujuh PL mereka secara berturut-turut.
  • Sukar untuk membayangkan siapa yang boleh menghalang City memenangi treble dengan perlawanan akhir Piala FA dan separuh akhir Liga Juara-Juara UEFA di kaki langit juga.

Panduan Borang

Fulham – LWWLL

Manchester City – WWWWW

Fakta Padanan

  • Oleh itu, Craven Cottage mungkin takut dengan kedatangan Manchester City yang memburu gelaran, yang gagal ditewaskan dalam sepuluh H2H terakhir mereka di tempat sendiri (D3, L7).
  • City telah mempamerkan penguasaan mereka sejak akhir-akhir ini, memenangi enam daripada tujuh perlawanan terakhir Liga Perdana dengan kelebihan dua atau lebih gol.
  • City hanya kalah satu daripada 54 perlawanan PL terakhir mereka apabila menjaringkan gol pertama (W48, D1).

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Andreas Perreira

Andreas Pereira dari Fulham menjaringkan gol dalam kekalahan 2-1 dalam perlawanan terbalik, menyumbang kepada dia menjaringkan gol pembukaan pasukannya dengan enam daripada lapan gol terakhirnya. Tiada satu pun daripada golnya yang lebih berharga daripada gol menentang pasukan Guardiola yang memburu gelaran.

Erling Haaland

Sudah menjadi bosan untuk menulis namanya setiap hari tetapi begitulah sifat lelaki ini yang menjaringkan gol kelihatan agak tidak dapat dielakkan, dengan dia di atas padang.

Jaringan liga ke-33nya musim ini menentang Arsenal menyaksikan dia memecahkan rekod gol PL terbanyak dalam kempen 38 perlawanan dan dia kini akan meletakkan sasarannya untuk 40 gol.

Share.
Leave A Reply