Ramalan

Leeds 0-1 Leicester City

Nota Utama

  • Leeds mengalami satu lagi kekalahan dalam kekalahan 2-1 kepada Fulham dan kekal terkurung dalam pertempuran penyingkiran.
  • Selepas apa yang kelihatan seperti usia sebenar, Leicester City akhirnya kembali ke arah kemenangan dengan kemenangan 2-1 ke atas Wolves yang membawa mereka ke tempat ke-17. Bagaimanapun, sama seperti Leeds, mereka juga kekal dalam sisa penyingkiran.

Panduan Borang

Leeds – LLLWL

Leicester City – WLLLL

Fakta Padanan

  • Walaupun kedudukan rendah mereka di tangga ke-16, Leeds adalah pasukan yang paling banyak menjaringkan gol di tempat sendiri pada separuh masa kedua jadual.
  • Leicester City akhirnya menamatkan 10 perlawanan tanpa kemenangan, setelah menang kali terakhir dalam Liga Perdana menentang Tottenham pada 11 Februari.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Luis Sinisterra

Leeds mungkin bergelut sebagai satu pasukan sejak kebelakangan ini tetapi pemain Colombia itu kekal sebagai satu-satunya titik cerah yang konsisten dalam serangan dan dia akan berusaha untuk memberi inspirasi kepada pasukannya untuk mendapatkan mata yang amat diperlukan yang boleh membantu membawa mereka keluar dari zon penyingkiran.

Kelechi Iheanacho

Pemain antarabangsa Nigeria itu menjaringkan gol untuk Leicester City seperti yang kami ramalkan dan kini mempunyai dua gol dalam dua perlawanan terakhirnya untuk The Foxes.

Jika pasukannya berpeluang untuk melarikan diri dari penyingkiran, maka mereka pasti memerlukan golnya.

Share.
Leave A Reply