Ramalan

Newcastle 2-1 Tottenham

Nota Utama

  • Bidaan empat teratas Newcastle mengalami kemerosotan kerana mereka terpesona dengan persembahan yang mendominasi daripada Aston Villa, tewas 3-0.
  • Dalam cara yang sama, Tottenham menyerah kalah apabila perkara yang paling penting dan meledakkan kelebihan mereka beberapa kali untuk tewas 3-2 kepada Bournemouth yang sedang bergelut.

Panduan Borang

Newcastle – LWWWW

Tottenham – LWDDW

Fakta Padanan

  • Newcastle melepaskan tiga gol dalam satu perlawanan buat kali pertama musim ini. Pertahanan terbaik dalam Liga Perdana adalah luar biasa menentang Villa.
  • Tottenham telah melepaskan yang paling banyak daripada semua pasukan di bahagian atas dan gol itu kini boleh datang untuk memburu mereka ketika mereka mengejar penamat empat teratas.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Harry Kane

Kapten England itu didiamkan ketika menentang Bournemouth tetapi mempunyai reputasi menjaringkan gol ketika Spurs amat memerlukannya. Hanya Haaland yang menjaringkan lebih banyak gol daripada penyerang hijau musim ini.

Alexander Isak

Dia mempunyai satu perlawanan yang perlu dilupakan menentang Aston Villa tetapi hampir tidak tersalah langkah dalam semua penampilannya tahun ini.

Menentang pasukan Tottenham dengan pertahanan yang goyah, dia akan mengintai satu atau dua gol di hadapan penyokong tuan rumah.

Share.
Leave A Reply