Ramalan

Wolves 1-2 Brentford

Nota Utama

  • Wolves meraih tiga mata penting menentang lawan yang mengejutkan dalam kemenangan 1-0 ke atas Chelsea pimpinan Frank Lampard – kemenangan yang melonjakkan mereka ke kedudukan ke-13.
  • Brentford berada dalam prestasi buruk dan kekalahan 2-1 menentang Newcastle menyaksikan mereka tewas untuk perlawanan kedua berturut-turut, menyaksikan Bees tanpa kemenangan dalam empat perlawanan.

Panduan Borang

Serigala – LLDDW

Brentford – WDLLW

Fakta Padanan

  • Hanya lima lagi pasukan yang menjaringkan lebih banyak gol daripada 47 gol Brentford musim ini.
  • 64% daripada jumlah mata Wolves musim ini (20 mata) bermakna mereka adalah unit yang lebih kuat di tempat sendiri, berbanding di atas jalan raya.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Daniel Podence

Penyerang Portugal itu adalah penjaring terbanyak Wolves musim ini dengan enam gol dan mempunyai pulangan yang baik di Molineux musim ini.

Masa yang lebih baik tidak mungkin tiba untuk penyerang itu untuk menentang Brentford , dengan Bees kini goyah pada masa ini.

Ivan Toney

Dengan 18 gol untuk namanya, hanya Erling Haaland dan Harry Kane telah menjaringkan lebih banyak gol daripada pemain Inggeris itu musim ini. Dia menjaringkan gol menentang Newcastle kali terakhir tetapi ia hanya menjadi saguhati dan dia akan berusaha untuk memecat pasukannya ke arah kemenangan menentang Wolves.

Share.
Leave A Reply