Ramalan

Fulham 1-0 West Ham

Nota Utama

  • Fulham tewas buat kali ketiga berturut-turut selepas melepaskan satu gol dan melepaskan dua gol pada separuh masa kedua untuk berakhir dengan kekalahan menentang Bournemouth pada pertengahan minggu.
  • West Ham kurang keyakinan pada masa ini dan pembongkaran 5-1 di tangan Newcastle tidak membantu pasukan penyingkiran mereka terlepas daripada bidaan dalam apa jua cara.

Panduan Borang

Fulham – LLLDW

West Ham – LWDLW

Fakta Padanan

  • Kemenangan terakhir Fulham dalam Liga Perdana adalah sejak Februari lalu, dalam kemenangan tipis 1-0 ke atas Brighton.
  • West Ham bergelut untuk menjaringkan gol musim ini dan 26 gol mereka dijaringkan bermakna hanya lima pasukan telah menemui jaringan lebih sedikit daripada yang mereka miliki.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Andreas Pereira

Dengan ketiadaan penyerang bintang Aleksandr Mitrovic akibat penggantungan, pemain tengah itu boleh menjadi salah satu tonggak utama Fulham.

Dia membuka jaringan ketika menentang Bournemouth tetapi ia hanya menjadi gol saguhati.

Michail Antonio

Dia mungkin hanya menjaringkan tiga gol liga musim ini tetapi dia sentiasa kelihatan ancaman menyerang untuk West Ham bila-bila masa dia berada di atas bola. Dia kekal sebagai bahaya buat Haamers dan satu-satunya perkara yang tinggal ialah dia menambah lebih banyak gol dalam permainannya secara konsisten.

Share.
Leave A Reply