Ramalan

Brentford 1-3 Newcastle

Nota Utama

  • Brentford tanpa kemenangan dalam tiga perlawanan terakhir mereka dan mengalami kekalahan tipis 1-0 kepada Manchester United pada pertengahan minggu.
  • Newcastle berada dalam prestasi yang baik pada masa ini dengan kemenangan berturut-turut dua perlawanan, diserlahkan oleh pembongkaran 5-1 mereka ke atas West Ham di London kali terakhir.

Panduan Borang

Brentford – LDWLD

Newcastle – WWLDD

Fakta Padanan

  • Hanya Arsenal (3), Manchester City (4) dan Newcastle (3) yang kalah lebih banyak daripada Brentford (6) dalam Liga Perdana musim ini.
  • Selepas Arsenal dan Manchester City, Newcastle mempunyai rekod terbaik di tempat lawan musim ini, hanya tewas dua kali di atas padang.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Ivan Toney

Mengikut piawaiannya sendiri, dia mempunyai perlawanan yang agak tenang menentang Manchester United pada pertengahan minggu dan ia tidak menjadi lebih mudah kerana dia berdepan pasukan dengan rekod pertahanan terbaik musim ini. Apapun, dia menjaringkan 17 gol musim ini dan hanya beregu Erling Haaland ( 28) dan Harry Kane (22) telah berjaya menjaringkan lebih banyak gol daripada dia.

Callum Wilson

Kami menyokongnya untuk menghantar barang pada pertengahan minggu dan dia melakukan perkara itu dengan dua gol ketika pasukannya menumpaskan West Ham 5-1.

Dia kini telah mencecah dua digit untuk kempen dan hanya tinggal satu gol lagi untuk menyamakan kedudukan dengan Miguel Almiron sebagai penjaring terbanyak Magpies setakat musim ini.

Share.
Leave A Reply