Ramalan

Manchester United 2-0 Crystal Palace

Nota Penting

  • Manchester United perlu berwaspada dalam perlawanan ini bagi mengelakkan satu lagi keputusan yang mengecewakan. United gagal mendapat sebarang keputusan positif dalam dua turutan perlawanan, tanpa kemenangan. Kedua-dua perlawanan mereka berakhir dengan keputusan seri dan kalah di saat-saat terkahir.
  • Crystal Palace akan berusaha untuk meneruskan perjalanan yang rumit ini dan akan melihat untuk menyerlahkan keupayaan mereka apabila membuat kunjungan ke Old Trafford untuk menentang Manchester United.

Panduan Prestasi

Manchester United – LDWWW

Crystal Palace – DDLLW

Fakta Perlawanan

  • Perlawanan ini gagal menghasilkan sebarang hiburan yang menarik sejak kebelakangan ini, dan hanya merekod jumlah gol yang sangat minimum dalam tiga pertemuan terakhir. Hanya empat gol dalam lima pertemuan terakhir.
  • Crystal Palace telah memenangi dua daripada lima perlawanan terakhir mereka, berbanding hanya satu daripada Manchester United manakala selebihnya adalah keputusan seri.

Pemain yang perlu diberi perhatian

Marcus Rashford

Pemain Mancunian itu telah mempamerkan prestasi yang amat cemerlang dan berjaya meledak 10 gol dalam 11 perlawanan terakhirnya dalam semua pertandingan. Pastinya Crystal Palace tidak mengalu-alukan kehadirannya.

Micheal Olise

Walaupun masih muda, Olise amat menonjol dan mengagumkan untuk Eagles.

Beliau mempunyai empat bantuan musim ini, rekod tertinggi dalam skuad Palace kendalian Patrick Viera.

Share.
Leave A Reply