Ramalan

Nottingham Forest 1-2 Crystal Palace

Nota Penting

  • Crystal Palace memperolehi kemenangan sukar menentang West Ham di Stadium Olimpik. Said Benrahma telah membuka jaringan pada awal permainan tetapi gol dari Wilfred Zaha dan Michael Olise mengubah arus perlawanan itu dan membantu meraih kemenangan yang amat penting bagi pasukannya.
  • Nottingham Forest bangkit semula untuk menuntut satu mata di laman sendiri selepas Jorgensen menjaringkan gol lewat untuk mencuri satu mata buat pasukan Steve Cooper.

Panduan Prestasi

Nottingham Forest – DLWDL

Crystal Palace – WWLWD

Fakta Perlawanan

  • Nottingham Forest berada di kedudukan yang amat perit di bawah carta liga, dan prestasi itu telah melihat mereka hanya merekodkan satu kemenangan dalam lima perlawanan.
  • Crystal Palace menjilat jari dan cuba mengambil kesempatan kelemahan Forest keran persembahan Nottingham Forest yang hambar dan serba kekurangan semua kawasan padang.

Pemain yang perlu diberi perhatian

Wilfred Zaha

Penyerang Ivory Coast itu terus menjadi karakter amat penting bagi pasukannya, kemahiran menjaringkan gol dan membantu mencipta peluang amat sigfinikan dalam meraih tiga mata.

Ben Johnson

Pemain tengah Nottingham Forest itu kian menjadi pemain terbaik mereka musim ini walaupun pasukannya telah mempamerkan aksi memalukan setakat ini. Sekiranya mereka ingin mendapat sebarang peluang dalam perlawanan ini, mereka akan memerlukannya pada tahap yang terbaik.

Share.
Leave A Reply