Ramalan

Bournemouth 2-1 Southampton

Lebih 2.5 Gol

Bournemouth Handicap Asia +1

Nota Penting

  • Bournemouth akan datang ke perlawanan ini dengan telah tanpa kalah dalam lima perlawanan, satu pencapaian yang sukar dipercayai untuk pengurus sementara Gary Coteril memandangkan kepada keputusan pada awal musim ini.
  • Southampton sedang tidak menang dalam lima perlawanan, walaupun satu keputusan seri 1-1 ketika menentang West Ham telah menghentikan persembahan dengan empat kekalahan.
  • Philip Billing adalah penjaring gol terbanyak untuk Bournemouth pada musim ini dengan 3 gol manakala Joe Aribo dan Che Adams terikat dengan 2 gol setiap seorang untuk Saints.

Panduan Prestasi

Bournemouth – SMSSM

Southampton – SKKKK

Fakta Perlawanan

  • Kedua-dua belah pihak datang ke permainan ini selepas satu keputusan seri dan akan berusaha untuk bangkit semula pada jalan kemenangan.
  • Bournemouth sedang tidak menang dalam lima pertemuan terakhir yang melibatkan kedua-dua pasukan dan telah tewas dalam tiga perlawanan terakhir dalam semua pertandingan.

Pemain-pemain penting yang perlu diperhatikan

Dominic Solanke

Bekas pemain Liverpool itu telah kembali berada di dalam senarai penjaring gol dalam satu keputusan seri 2-2 ketika menentang Fulham.

Tidak dikenali dengan kehebatan dalam menjaringkan gol, tetapi untuk kadar kerjanya, pemain Inggeris itu berharap dapat membantu pasukannya menang ketika menentang Saints.

Che Adams

Penyerang Scotland itu telah menemui jaringan hanya dalam dua perlawanan tetapi dia masih kekal sebagai pemain harapan mereka.

Share.
Leave A Reply