Ramalan

Brentford 0-2 Brighton

Bawah 2.5 Gol

Brighton Handicap Asia -1

Nota Penting

  • Brentford akan menyasarkan untuk menamatkan persembahan tanpa kemenangan mereka, yang telah berlangsung selama 3 perlawanan.
  • Ivan Toney dari Brentford telah menjaringkan kesemua tujuh penalti Liga Perdana yang telah diambilnya, menjaringkan dua gol daripada penalti setakat ini pada musim ini. Hanya Dimitar Berbatov (9/9) dan Yaya Touré (11/11) yang telah mempunyai rekod 100% yang lebih baik dari kedudukan itu dalam pertandingan daripada Toney.
  • Tiada pemain yang telah mempunyai lebih banyak rembatan (18) atau lebih banyak rembatan mengenai sasaran (8) tanpa menjaringkan gol dalam Liga Perdana setakat musim ini daripada pemain Brighton iaitu Solly March. Malah, dia telah tidak menjaringkan sebarang gol dalam 53 percubaan terakhirnya dalam pertandingan, sejak menjaringkan gol ketika menentang Aston Villa pada bulan November 2020.

Panduan Prestasi

Brentford – KSKMS

Brighton- KSMKM

Fakta-Fakta Perlawanan

Brentford hanya telah memenangi satu daripada enam perlawanan liga terakhir mereka di tempat sendiri ketika menentang Brighton (S3 K2), menewaskan mereka 3-2 pada bulan September 2014.

  • Brighton telah memenangi kedua-dua pertemuan Liga Perdana dengan Brentford pada musim lalu – hanya ketika menentang West Ham mereka pernah menang tiga kali berturut-turut dalam pertandingan itu (diantara Oktober 2017 dan Oktober 2018).

Pemain utama yang perlu diperhatikan

Ivan Toney

Walaupun pasukannya telah menerimasatu kekalahan 5-1 di Newcastle, penyerang Inggeris itu telah menjaringkan penalti ketujuhnya berturut-turut.

Leandro Trossard

Pemain Belgium yang berbakat teknikal itu telah beraksi dengan hebat pada musim ini untuk Seagulls, dan dia boleh menjadi sangat penting dalam perlawanan ini.

Share.
Leave A Reply