Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Kit Liga Perdana baharu

Memandangkan permulaan musim semakin hampir, kami semakin banyak mengeluarkan kit rasmi daripada kelab EPL. Beberapa kit tuan rumah telah diketahui selama berbulan-bulan, seperti Liverpool, tetapi kami juga melihat lebih banyak kit di tempat lawan dilancarkan sekarang, dengan kurang daripada sebulan sehingga 2024/25 bermula.

Crystal Palace, Ipswich dan West Ham adalah beberapa kelab yang telah merasmikan jalur lawan mereka, dengan pasukan Tractor Boys menjadi kegemaran di EPLNews.

Anda boleh menyemak kit yang telah didedahkan dengan mengklik di sini .

Perpindahan EPL

Dalam cerita terbaru Leny Yoro, Sky Sports memberitahu kami bahawa lelaki Perancis itu kini telah menyelesaikan pemeriksaan perubatan dengan Manchester United sebelum menandatangani perjanjian bernilai lebih £50 juta. Terdapat banyak minat terhadap bek tengah Lille dari Real Madrid itu, tetapi orang Sepanyol itu hanya sanggup membayar kira-kira £25 juta pada musim panas ini atau menunggu musim panas depan untuk menandatanganinya secara percuma.

Bintang West Ham Mohammed Kudus telah ditawarkan kontrak oleh kelab Saudi Al-Nassr dan Al-Ittihad bernilai £11 juta setiap musim, menurut TEAMtalk. Dalam beberapa bulan kebelakangan ini terdapat minat terhadap khidmatnya daripada beberapa pasukan yang lebih besar dalam Liga Perdana juga, seperti Arsenal, Chelsea dan Liverpool.

Menurut John Percy dari Telegraph, Aston Villa telah menjadualkan pemeriksaan perubatan untuk pemain tengah Everton, Amadou Onana sebelum perpindahan £50 juta. Dilaporkan bahawa semua terma kewangan telah dipersetujui antara kelab dan pemain.

Tetapi meninggalkan Aston Villa nampaknya Moussa Diaby, yang telah memberikan kelulusannya untuk perpindahan ke Al-Ittihad, menurut wartawan Itali Gianluigi Longari. Syarat peribadi telah dipersetujui, manakala rundingan antara Villa dan kelab Saudi telah “memasuki fasa terakhir dan menentukan”. Menurut 90min, Aston Villa meminta £60 juta, dengan bidaan pertama sebanyak £45 juta telah ditolak.

Akhbar Sepanyol El Nacional melaporkan bahawa penyerang Manchester City, Erling Haaland telah menolak untuk menyertai Real Madrid sekarang selepas Kylian Mbappe menandatangani untuk mereka, kerana pemain Norway itu tidak mahu berkongsi perhatian dengan Mbappe. Haaland sedang mempertimbangkan untuk menyertai Barcelona pada musim panas depan.

Memandangkan tarikh akhir PSR telah berlalu dan Everton tidak begitu memerlukan untuk menjual pemain, Newcastle mungkin tidak dapat memeterai perjanjian untuk Dominic Calvert-Lewin, terutamanya kerana mereka masih belum bersetuju dengan syarat peribadi dengan penyerang itu. (90 minit)

Pemain Sky Sports Jerman Florian Plettenberg memberitahu kami bahawa pemain pertahanan RB Leipzig Mohamed Simakan menjadi subjek pertanyaan daripada Liverpool. Dengan Atletico Madrid juga berminat dengan pemain itu, kelab Jerman itu tidak mahu menjualnya, tetapi mungkin terbuka kepada perjanjian untuk wang yang sesuai (£34-£38 juta).

Penerbitan Portugis O Jogo melaporkan bahawa Liverpool juga sedang mengusahakan perpindahan untuk bek tengah Sporting Goncalo Inacio, yang juga berminat dengan Arsenal dan Manchester United.

Menurut talkSPORT, West Ham hampir memeterai perjanjian untuk pemain sayap Arsenal yang diberi nilai £25 juta, Reiss Nelson.

Juga hampir ialah perpindahan pemain tengah Napoli Jesper Lindstrøm ke Everton. The Toffees bersedia untuk membawanya dalam perjanjian pinjaman dengan pilihan pembelian £21 juta. (Corriere dello Sport)

Akhir sekali, akhbar Sepanyol Fichajes mengatakan bahawa penyerang Tottenham Richarlison dikehendaki oleh dua pasukan Liga Pro Saudi: Al-Ittihad dan Al Qadsia.

Share.
Leave A Reply