Tawaran Disahkan Hari Tarikh Akhir Pemindahan Akhir

 

EPLNews membawakan anda kemas kini tetap semalam, dengan kedua-dua khabar angin dan pengesahan pemindahan EPL. Berikut ialah pemindahan terakhir yang disahkan pada tetingkap, tawaran yang hanya diumumkan selepas jam 11 malam waktu UK.

 

Anda juga boleh mengikuti halaman Facebook kami untuk maklumat lanjut.

 

DISAHKAN: Raheem Sterling akan bermain secara pinjaman semusim untuk Arsenal musim ini, selepas dianggap lebihan kepada keperluan di Chelsea. Perpindahan ini memerlukan lembaran perjanjian untuk diserahkan kepada Liga Perdana untuk diselesaikan selepas tarikh akhir. Khabar angin mengatakan bahawa dia terpaksa bersetuju dengan pemotongan gaji agar perjanjian itu dapat diteruskan, dan kedua-dua kelab itu membayar bahagian gajinya yang sama sepanjang tempoh pinjaman. ( Pengumuman rasmi Arsenal )

 

DISAHKAN: Seorang lagi pemain yang meninggalkan Chelsea dengan perjanjian pinjaman ialah Armando Broja , yang berharap dapat mengatasi rekod kecederaannya yang teruk dan memberi impak di Everton. Penyerang itu kini mengalami masalah kaki, jadi tidak akan tersedia untuk beberapa minggu akan datang. The Toffees akan mempunyai pilihan untuk membuat perpindahan kekal pada musim panas akan datang. ( Pengumuman rasmi Everton )

 

 

DISAHKAN: Brentford telah menjual penyerang bintang Ivan Toney kepada Al-Ahli dengan harga £35 juta yang dilaporkan, selepas beberapa bulan spekulasi mengenai masa depannya. Dia hanya mempunyai satu tahun lagi kontraknya dengan Bees. ( Pengumuman rasmi Brentford )

 

DISAHKAN: Berikutan pemergian lewat James Ward-Prowse, West Ham bergerak pantas untuk menandatangani pemain tengah PSG Carlos Soler secara pinjaman sepanjang musim. ( Pengumuman rasmi West Ham )

Share.
Leave A Reply