Tawaran Disahkan Hari Tarikh Akhir Pemindahan Akhir

EPLNews telah membawakan anda kemas kini tetap hari ini, dengan kedua-dua khabar angin dan pengesahan pemindahan EPL. Berikut adalah perpindahan terakhir yang disahkan pada jendela itu, dengan pengecualian perpindahan tertunda yang akan diumumkan kemudian selepas helaian perjanjian telah diserahkan kepada Liga Perdana.

Anda juga boleh mengikuti halaman Facebook kami untuk maklumat lanjut.

Walaupun tetingkap perpindahan kini telah berakhir, tawaran mungkin masih diumumkan selepas tarikh akhir dan kami pasti akan memastikan anda sentiasa dikemas kini.

DISAHKAN: Manchester United telah menjual Scott McTominay kepada Napoli dengan bayaran yang dilaporkan £25.7 juta. ( Pengumuman rasmi Manchester United )

DISAHKAN: Seorang lagi pemain Liga Perdana yang menyertai Napoli ialah penyerang Chelsea, Romelu Lukaku, yang menjadi subjek perpindahan yang difahamkan bernilai £30 juta. ( Pengumuman rasmi Chelsea )

DISAHKAN: Dari utara ke selatan London. Penyerang Arsenal Eddie Nketiah telah menyertai Crystal Palace dengan bayaran £25 juta dan telah menandatangani perjanjian lima tahun dengan Eagles. ( Pengumuman rasmi Crystal Palace )

DISAHKAN: Penjaga gol Bournemouth, Neto menyertai Arsenal secara pinjaman sepanjang musim untuk bertindak sebagai pelapis kepada David Raya selepas penjualan Aaron Ramsdale. Perlu diingat bahawa dia tidak akan dapat mewakili Gunners dalam Piala EFL selepas sudah bermain untuk Bournemouth dalam pertandingan musim ini. ( Pengumuman rasmi Arsenal )

DISAHKAN: Manuel Ugarte akhirnya menjadi pemain Manchester United, melengkapkan perpindahannya dari PSG untuk menjadi pemain keenam Red Devils pada musim panas. ( Pengumuman rasmi Manchester United )

DISAHKAN: Wolves telah mengumumkan pembelian pemain tengah bertahan berusia 23 tahun Andre dari kelab Brazil Fluminense. Bayaran perpindahan yang dilaporkan dibayar oleh Wolves ialah £21 juta. ( Pengumuman rasmi Wolves )

DISAHKAN: Brentford telah menandatangani bek kiri berusia 18 tahun Jayden Meghoma dari Southampton dengan kontrak empat tahun, dengan pilihan untuk tambahan dua tahun. ( Pengumuman rasmi Brentford )

DISAHKAN: Penyerang Wolves Fabio Silva akan dipinjamkan untuk musim 2024/25 ke Las Palmas. ( Pengumuman rasmi Wolves )

DISAHKAN: Satu lagi perjanjian pinjaman kini dimeterai untuk pemain pertahanan tengah Liverpool, Nat Phillips, kali ini ke Derby County. ( Pengumuman rasmi Liverpool )

DISAHKAN: Pemain tengah Brighton, Mahmoud Dahoud telah meninggalkan perpindahan tetap ke negara asalnya, Jerman, menyertai Eintracht Frankfurt dengan bayaran yang tidak didedahkan. ( Pengumuman rasmi Brighton )

DISAHKAN: Pemain sayap Newcastle Ryan Fraser telah mengesahkan perpindahan tetap ke Southampton, selepas menghabiskan musim lalu secara pinjaman dengan Saints. Dia berpindah ke St. Mary sebagai ejen bebas dan telah menandatangani kontrak selama dua tahun. ( Pengumuman rasmi Southampton )

DISAHKAN: Ramai pemain Scotland bergerak hari ini. Selepas Fraser dan McTominay, kini Billy Gilmour telah meninggalkan Brighton untuk menyertai Napoli dengan perjanjian tetap bernilai £11 juta ditambah tambahan. Bahagian tengah Tartan Army yang betul untuk Napoli Conte. ( Pengumuman rasmi Brighton )

DISAHKAN: Pemain sayap muda Liverpool Ben Doak akan menghabiskan 2024/25 secara pinjaman dengan kelab Kejuaraan Middlesbrough, selepas menjadi subjek minat banyak kelab di divisyen dua England. ( Pengumuman rasmi Liverpool )

DISAHKAN: Satu lagi tandatangan Nottingham Forest. Kali ini pemain pertahanan Benfica, Morato, yang menyertai Tricky Trees dengan kontrak lima tahun. Pasukan Portugal dilaporkan menerima £14.3 juta untuk pemain itu. ( Pengumuman rasmi Nottingham Forest )

DISAHKAN: Tottenham telah mengumumkan perjanjian untuk penjualan Giovani Lo Celso kembali kepada Real Betis. ( Pengumuman rasmi Tottenham )

DISAHKAN: Satu lagi untuk Espirito Santo. Nottingham Forest telah menandatangani pemain tengah West Ham James Ward-Prowse secara pinjaman selama semusim. ( Pengumuman rasmi Nottingham Forest )

Share.
Leave A Reply