Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Tidak banyak masa yang tinggal di tingkap musim panas, jadi adalah selamat untuk mengatakan bahawa khabar angin semakin panas. Teruskan membaca untuk mendapatkan maklumat terkini mengenai pemindahan, berita dan laporan EPL.

Perpindahan EPL

Pemain pertahanan berusia 25 tahun Dara O’Shea telah menyertai Ipswich dari Burnley, bersetuju dengan kontrak lima tahun dengan Tractor Boys. Kami memahami bahawa yuran perpindahan adalah sekitar £12 juta, dengan £3 juta lagi dalam potensi tambahan. Dia kini pemain ke-11 masuk Ipswich pada musim panas ini. ( Pengumuman rasmi Ipswich )

The Daily Mirror melaporkan bahawa Liverpool semakin hampir untuk akhirnya menandatangani perjanjian untuk penjaga gol Valencia, Giorgi Mamardashvili. Rancangannya adalah untuk tetap menghantarnya secara pinjaman, sama ada ke Bournemouth atau dengan Valencia.

Manchester City sedang mempertimbangkan pilihan mereka untuk penyerang pelapis, kini Julian Alvarez telah berlepas ke Sepanyol. Pencarian mereka termasuk pencarian intensif penyerang Iceland berusia 19 tahun Orri Oskarsson dari FC Copenhagen. (The Athletic)

Menurut Sky Sports, Napoli telah bersetuju dengan perjanjian £25.4 juta dengan Manchester United untuk Scott McTominay, yang akan membuka pintu kepada Red Devils untuk membawa masuk Manuel Ugarte dari PSG selepas saga perpindahan yang berlarutan.

The Athletic memberitahu kami bahawa perpindahan Nottingham Forest untuk Eddie Nketiah dilaporkan tidak berlaku, kerana Forest tidak dapat mencapai persetujuan secara peribadi dengan penyerang Arsenal itu. Kelab-kelab telah mencapai persefahaman mengenai pakej perpindahan £30 juta, tetapi peralihan itu kini gagal. Mengenai nota berkaitan, Fabrizio Romano berkata bahawa Forest akan mengejar penyerang Feyenoord Santiago Gimenez sebaliknya, dan bidaan sebanyak £28 juta (termasuk alat tambah) telah pun diserahkan. Ini akan menjadikan Gimenez pemain termahal yang pernah dijual oleh kelab Belanda itu.

Dari pelbagai cawangan Sky Sports, kami mengetahui bahawa Manchester United dan Chelsea boleh membuat perjanjian pertukaran. Masa Jadon Sancho di Old Trafford nampaknya sudah berakhir, dengan kelab itu mahu menjualnya, tetapi mereka masih akan mempertimbangkan untuk meminjamkannya lagi. Bagaimanapun, Chelsea sedang mempertimbangkan untuk menawarkan sama ada Ben Chilwell atau Raheem Sterling sebagai peneraju dalam perjanjian untuk Sancho.

Masih terdapat banyak minat terhadap penyerang Lille, Jonathan David, dengan Arsenal, Aston Villa, Chelsea, Liverpool dan Napoli semuanya memantau keadaan. Kelab Perancis itu menghargai pemain itu pada £45 juta. (CaughtOffside)

Manchester United telah berputus asa untuk menandatangani Sofian Amrabat secara perpindahan tetap kerana tuntutan Fiorentina £12.7 juta, yang United anggap terlalu tinggi. (Corriere dello Sport)

Memandangkan Ilkay Gündoğan telah menyertai semula kelab itu, Manchester City sedang mempertimbangkan untuk menjual pemain tengah Portugal, Matheus Nunes, menurut Football Insider.

Akhir sekali, dari TEAMtalk kita mendengar bahawa West Ham bersedia untuk berpisah dengan James Ward-Prowse sebelum berakhirnya jendela perpindahan semasa.

Share.
Leave A Reply