Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Perpindahan EPL

Arsenal telah melengkapkan pembelian bek tengah Bologna Riccardo Calafiori dengan bayaran yang dilaporkan sebanyak £42 juta. Pemain berusia 22 tahun itu telah menandatangani kontrak jangka panjang dengan The Gunners dan akan memakai nombor 33. ( Pengumuman rasmi Arsenal )

Fabrizio Romano melaporkan bahawa Atletico Madrid sedang berunding dengan Chelsea mengenai perjanjian untuk Conor Gallagher. Yuran yang diminta oleh warga London adalah antara £29.5 dan £33.7 juta, termasuk alat tambah.

Fulham telah bersetuju dengan perjanjian bernilai £34 juta (termasuk tambahan) untuk pemain tengah Arsenal, Emile Smith Rowe. Yuran permulaan ialah £27 juta dan Smith Rowe akan menjadi pemain pertama Cottagers pada musim panas. (ESPN)

Dan sebaik sahaja Smith Rowe keluar dari kelab, Arsenal merancang untuk menyelesaikan perjanjian untuk pemain tengah Real Sociedad, Mikel Merino, menurut Football Transfers.

Manchester United telah mencapai persetujuan dengan Bayern Munich untuk mendapatkan Noussair Mazraoui ke Liga Perdana. Yuran yang dikhabarkan berjumlah £21.2 juta, manakala terma peribadi antara pemain dan United telah pun dipersetujui. (Kaki Mercato)

Tetapi ia tidak semuanya berjalan lancar untuk Manchester United. Mereka menghadapi masalah untuk bersetuju dengan perjanjian dengan PSG untuk Manuel Ugarte, jadi United mungkin terpaksa mengekalkan Casemiro walaupun mereka bersedia untuk menjualnya lebih awal selepas kempen buruk musim lalu. (GIVEMESPORT)

Dalam 24 jam terakhir kami mendengar bahawa Liverpool telah menolak tawaran untuk dua pemain mereka. Daripada Fabrizio Romano kita mengetahui bahawa PSV melihat tawaran £8.4 juta untuk Sepp van den Berg ditolak, yang Reds inginkan antara £20 dan £25 juta. Pemain lain, kali ini tertakluk kepada bidaan daripada Olympique Marseille, ialah Wataru Endo. Menurut The Athletic, pasukan Perancis itu menawarkan £11.8 juta beberapa minggu lalu, tetapi tawaran itu ditolak. Walaupun Marseille telah membawa masuk Ismael Kone dan Pierre-Emile Højbjerg sementara itu, tidak mungkin mereka akan kembali dengan tawaran lain untuk Endo. Bagaimanapun, pemain itu kekal dalam radar beberapa kelab Bundesliga.

TuttoMercatoWeb mengatakan bahawa Liverpool telah mengemukakan tawaran £21 juta untuk pemain tengah Genoa Morten Frendrup, tetapi orang Itali tidak bersedia untuk menjualnya.

Walaupun terdapat minat yang meluas pada awal jendela perpindahan, Crystal Palace tidak menerima sebarang tawaran rasmi untuk Eberechi Eze sama ada dari Manchester City atau Tottenham, jika laporan daripada GIVEMESPORT boleh dipercayai.

The Guardian melaporkan bahawa walaupun Napoli tidak bersetuju dengan bayaran dengan Chelsea untuk perpindahan Romelu Lukaku, mereka kini terbuka kepada idea untuk menghantar Victor Osimhen ke Blues sebagai sebahagian daripada perjanjian itu.

Semasa mengenai perkara Chelsea, TEAMtalk memberitahu kami bahawa pasukan Stamford Bridge telah memulakan perbincangan dengan ejen pemain sayap Juventus Federico Chiesa, yang boleh didapati dengan harga £20 juta pada musim panas ini.

Share.
Leave A Reply