Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

 

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Manchester United Lanjutkan Kontrak Sepuluh Hag

United telah mengesahkan bahawa pengurus Erik ten Hag telah menandatangani lanjutan kontrak yang akan mengekalkannya di kelab itu sehingga Jun 2026.

 

Ten Hag memberitahu laman web rasmi kelab: “Melihat kembali dua tahun lalu, kami boleh merenung dengan bangga dengan dua trofi dan banyak contoh kemajuan dari tempat kami ketika saya menyertai.

 

 

“Bagaimanapun, kita juga mesti jelas bahawa masih banyak kerja keras di hadapan untuk mencapai tahap yang dijangkakan oleh Manchester United, yang bermakna mencabar untuk gelaran Inggeris dan Eropah.

 

“Dalam perbincangan saya dengan kelab, kami telah menemui perpaduan yang lengkap dalam visi kami untuk mencapai matlamat tersebut, dan kami semua sangat komited untuk melakukan perjalanan itu bersama-sama.”

Pengarah Sukan Baru Newcastle

Selepas pemergian Dan Ashworth ke Manchester United, Newcastle telah bertindak pantas untuk melantik Paul Mitchell sebagai pengarah sukan baharu mereka.

 

Beliau telah menduduki jawatan yang sama di AS Monaco sejak 2020. Sebelum itu beliau adalah ketua pengambilan di MK Dons, Southampton, Tottenham dan RB Leipzig.

 

Dia mempunyai perkara berikut untuk dikatakan mengenai menyertai Magpies: “Dengan berbangga saya menerima tanggungjawab sebagai pengarah sukan baharu Newcastle United.

 

“Saya telah melihat pertumbuhan dan cita-cita kelab baru-baru ini. Ini, ditambah dengan peminat yang menakjubkan, membuat keputusan untuk menyertainya dengan mudah. Saya tidak sabar untuk memulakan dan membantu meneruskan pertumbuhan organisasi dan daya saing jangka panjang dalam semua bidang prestasi bola sepak elit.”

Perpindahan EPL

Arsenal telah menandatangani penjaga gol David Raya secara tetap dari Brentford. Dia telah menghabiskan 2023/24 secara pinjaman dengan The Gunners, menjadi penjaga gol utama mereka, dan kini telah menandatangani kontrak jangka panjang Yuran perpindahan berjumlah £27 juta. ( Pengumuman rasmi Arsenal )

 

 

Everton telah melengkapkan pembelian penyerang Senegal, Iliman Ndiaye dari Marseille dengan perjanjian lima tahun. Dia pernah bermain di England sebelum ini, mewakili Sheffield United. Yuran perpindahan yang dikhabarkan berjumlah £16.9 juta. ( Pengumuman rasmi Everton )

 

Menurut Rudy Galetti, pemain tengah Manchester City, Kevin De Bruyne telah mencapai persetujuan lisan dengan kelab Liga Pro Saudi, Al-Ittihad, tetapi mereka masih belum membuka perbincangan dengan City. Juara Liga Perdana itu difahamkan terbuka untuk menjual azimat Belgium mereka jika mereka menerima tawaran yang boleh diterima, tetapi tidak jelas angka yang akan membawa mereka ke meja rundingan.

 

Daripada Sky Sports, kami mengetahui bahawa Wolves telah menerima tawaran £40 juta daripada West Ham untuk pemain pertahanan Max Kilman, kerana Julen Lopetegui mahukan pertemuan semula dengan bekas pemainnya.

 

Arsenal telah membuka rundingan dengan Bologna mengenai perjanjian untuk bek tengah Riccardo Calafiori, menurut Daily Mail. Pada masa yang sama, Corriere dello Sport malah mengatakan bahawa bidaan £40 juta tidak berjaya.

 

Pemain tengah Chelsea, Conor Gallagher enggan berpindah ke Aston Villa dan agak menunggu tawaran kontrak baharu yang berpotensi daripada The Blues.

 

 

Football Insider mengatakan bahawa Liverpool perlu membayar sekurang-kurangnya £100 juta untuk menandatangani Anthony Gordon dari Newcastle pada musim panas ini.

 

Wartawan Itali, Gianluigi Longari melaporkan bahawa Al-Nassr telah bersetuju dengan syarat peribadi dengan penjaga gol Manchester City, Ederson.

 

 

Share.
Leave A Reply