Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

 

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Aston Villa Star Digantung

Pemain sayap Villa Leon Bailey telah digantung oleh Persekutuan Bola Sepak Jamaica kerana komen yang dibuatnya pada podcast mengenai profesionalisme dan amalan badan induk itu.

 

 

Bailey membuat penampilan sulung antarabangsanya untuk Jamaica pada 2019 dan telah menjaringkan lima gol dalam 30 penampilan.

 

Selepas memaparkan podcast Let’s Be Honest awal tahun ini dan mengadu tentang kekurangan profesionalisme dan perancangan dalam persekutuan Jamaica, kini telah muncul bahawa mereka telah menggantung Bailey buat sementara waktu.

 

Kenyataan yang dikeluarkan semalam oleh JFF berbunyi: “Persekutuan Bola Sepak Jamaica (JFF), telah membuat keputusan untuk menggantung sementara pemilihan Leon Bailey ke Pasukan Kebangsaan Lelaki senior. Keputusan ini telah dibuat berdasarkan keadaan terkini yang mengelilingi komennya. dan tidak menyertai pasukan Copa America 2024, walaupun telah dipilih.

“Pertimbangan juga diberikan kepada hasratnya yang dinyatakan untuk berehat daripada tugas kebangsaan, dan penggantungan pemilihannya akan mengelakkan sebarang miskomunikasi selanjutnya. JFF menghargai sumbangan semua pemain dan menghormati keputusan individu mereka mengenai penyertaan pasukan kebangsaan.”

Perpindahan EPL

West Ham telah menandatangani penjaga gol Wes Foderingham dengan kontrak dua tahun ketika kontraknya bersama Sheffield United tamat pada akhir bulan ini. ( Pengumuman rasmi West Ham )

 

Pengurus Manchester United Erik ten Hag menyokong bahawa kelab itu mesti meneruskan perpindahan untuk bintang AS Roma Paulo Dybala musim panas ini. (Il Messaggero)

 

Turut dalam radar mereka ialah bek tengah Barcelona Ronald Araujo, yang telah ditawarkan dua kali ganda gajinya untuk berpindah ke Manchester United, menurut SPORT.

 

HITC memberitahu kami bahawa pertahanan Everton, Ben Godfrey telah menolak kontrak baharu dengan The Toffees dan kelihatan bersedia untuk meninggalkan kelab itu dalam perjanjian £15 juta pada jendela ini. Dia dilaporkan berminat dengan Lyon dan Atalanta.

 

 

Walaupun minat dari Liverpool, dilaporkan bahawa Stuttgart dan bek tengah Jerman Waldemar Anton telah memilih untuk menyertai Borussia Dortmund pada musim panas ini. Ini nampaknya telah disahkan oleh pengarah sukan pasukan kebangsaan Jerman, Rudi Völler: “Dia akhirnya memutuskan Borussia Dortmund. Bekas kelab saya Bayer Leverkusen juga mahukan dia.”

 

Seorang lagi pemain yang memilih untuk menyertai Dortmund dan bukannya kelab Liga Perdana ialah penyerang Stuttgart Serhou Guirassy, menurut laporan dari Sky Sports Germany. Dia telah menarik minat daripada kebanyakan kelab Inggeris yang besar, tetapi kini nampaknya akan kekal di Bundesliga.

 

Mail Sport mendakwa bahawa “perbualan awal” telah berlaku antara Chelsea dan Newcastle mengenai potensi perjanjian untuk penyerang Alexander Isak untuk berpindah ke Stamford Bridge. The Magpies lebih suka mengekalkan penyerang Sweden itu, dan memerlukan banyak wang daripada Chelsea untuk mengubah fikiran mereka: mengatasi rekod kelab sebanyak £115 juta yang dibelanjakan untuk Moises Caicedo.

 

Dalam berita Alexander Isak yang lain, dia dilaporkan menjadi sasaran tawaran Tottenham Richarlison serta wang tunai, yang ditolak dengan pantas. (Gianluca Di Marzio)

 

 

Barcelona sedang mempertimbangkan perjanjian pinjaman untuk pemain sayap Manchester United, Jadon Sancho. United sedang mencari untuk menurunkan pemain pada musim panas ini, sebaik-baiknya secara tetap. (90 minit)

 

Football Insider memberitahu kami bahawa Manchester City bersedia membayar klausa pelepasan £51 juta pemain tengah RB Leipzig Dani Olmo.

 

Bek tengah Bologna, Riccardo Calafiori bakal menjadi tulang belakang terbaru dalam saingan antara Arsenal dan Tottenham, kerana kedua-dua pasukan berminat dengan pemain itu. (Tuttosport)

 

Memandangkan Bayern semakin kecewa dengan kekurangan kemajuan dalam membawa pemain tengah Fulham Joao Palhinha ke Jerman, mereka kini mempertimbangkan perpindahan untuk Amadou Onana dari Everton. (Liverpool Echo)

 

Akhir sekali, kita belajar daripada Fabrizio Romano bahawa Newcastle telah berbincang dengan AC Milan tentang kemungkinan perjanjian untuk pertahanan tengah Malick Thiaw, manakala Kieran Trippier boleh bergerak ke arah lain sebagai makeweight.

Share.
Leave A Reply