Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah perpindahan EPL dan laporan berita daripada akhbar hari ini.

Pemotongan Skuad Euro 2024 England

Selepas Gareth Southgate menamakan skuad 33 pemain untuk persiapan Euro 2024, kini nama-nama pertama yang dikhabarkan akan diketepikan telah muncul.

Petang semalam perancang Tottenham James Maddison dilaporkan telah diberitahu bahawa dia tidak akan pergi ke Jerman, dan hari ini Telegraph mengatakan bahawa gandingan Liverpool Curtis Jones dan Jarell Quansah juga akan terlepas kejohanan itu.

4 lagi nama perlu dipotong daripada skuad sebelum tarikh akhir penyerahan Sabtu.

Senarai Dikekalkan 2023/24 Diterbitkan

20 kelab yang telah mengambil bahagian dalam musim Liga Perdana yang baru berakhir telah mengeluarkan senarai pemain yang mereka kekalkan menjelang kempen yang akan datang.

Anda boleh mencari senarai keseluruhannya jika anda mengikuti pautan ini .

Pemain Liga Perdana yang berlepas

Sememangnya, seperti penghujung setiap musim, pasukan akan melepaskan pemain dan kami di sini untuk memberitahu anda nama-nama yang paling terkenal yang akan meninggalkan kelab mereka bulan ini.

Pemain Arsenal yang paling lama berkhidmat, Mohamed Elneny, meninggalkan The Gunners selepas 8 tahun di kelab itu, bersama dengan bek kanan Cedric Soares.

Selepas 4 musim bersama Brighton, bekas pemain tengah Southampton dan Liverpool, Adam Lallana akan meninggalkan kelab itu.

Thiago Silva yang berusia 39 tahun dari Chelsea akan meninggalkan Stamford Bridge selepas 4 musim.

Dele Alli dari Everton juga akan meninggalkan kelab itu, selepas 11 penampilan EPL dalam 2 setengah musim terakhir. Andre Gomes juga akan meninggalkan Toffees.

Thiago dan Joel Matip akan meninggalkan Liverpool selepas 4 dan 8 tahun, masing-masing.

Manchester United melihat Anthony Martial dan Raphael Varane mengucapkan selamat tinggal bulan ini.

Paul Dummett dari Newcastle, Matt Ritchie dan Loris Karius tidak akan dikekalkan oleh Magpies.

Tottenham melepaskan 4 pemain senior: Eric Dier, Ivan Perisic, Ryan Sessegnon dan Japhet Tanganga.

West Ham United akan beraksi tanpa Angelo Ogbonna selepas tempoh 9 tahun.

Perpindahan EPL

Jika Barcelona menjual Raphinha pada musim panas ini, mereka akan menjadikan pemain sayap Liverpool Luis Diaz sebagai sasaran utama perpindahan mereka, menurut Marca.

Manchester United sedang mempertimbangkan perpindahan untuk pemain tengah Sporting Morten Hjulmand pada musim panas ini, tidak kira sama ada Erik ten Hag kekal sebagai pengurus. Hjulmand yang berusia 24 tahun mempunyai tanda harga dikhabarkan £69 juta. (GIVEMESPORT)

TEAMtalk memberitahu kami bahawa pemain tengah Fulham, Andreas Pereira berada dalam radar di Tottenham selepas dia mengakui bahawa dia akan bercakap dengan ejennya mengenai masa depannya selepas Copa America 2024.

Penerbitan Belanda Algemeen Dagblad mengatakan bahawa pertahanan Feyenoord, Lutsharel Geertruida adalah sasaran perpindahan untuk 4 kelab EPL: Liverpool, Newcastle, Tottenham dan West Ham.

Wartawan David Lynch melaporkan bahawa penjaga gol Liverpool, Caoimhin Kelleher berminat untuk meninggalkan Anfield pada musim panas ini, kerana terdapat sedikit jaminan untuk lebih banyak masa bermain. Harga yang diminta The Reds mungkin melebihi £20 juta.

Di tengah-tengah spekulasi yang mengaitkan pemain tengah Aston Villa Douglas Luiz dengan Juventus, kita kini belajar daripada Tutto Juve bahawa Arsenal telah mengenal pasti pemain Brazil itu sebagai pengganti pilihan mereka untuk Thomas Partey.

Akhir sekali, ketika bek tengah Tottenham Radu Drăgușin meminta Postecoglou lebih minit musim depan, Napoli berminat untuk membawanya kembali ke Itali pada musim panas ini. (Gazetta dello Sport)

Share.
Leave A Reply