Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah pemindahan dan laporan berita kami daripada akhbar hari ini.

Manchester City Akan Hadapi Hukuman Berat?

Menurut pakar kewangan bola sepak Dr. Dan Plumley, Manchester City mungkin menghadapi “penalti yang besar” untuk 115 pertuduhan PSR mereka.

“Manchester City boleh dikenakan penalti yang ketara”, katanya. “Saya tidak fikir penalti yang dikhabarkan mengenai Manchester City yang berdepan penyingkiran atau penyingkiran daripada Liga Perdana adalah sensasi sama sekali.”

Dr. Plumley percaya bahawa kemungkinan Manchester City tersingkir kerana salah urus kewangan adalah nyata.

Manchester United Belajar Nasib Liga Europa

UEFA telah memberi United lampu hijau untuk mengambil bahagian dalam UEL musim depan berikutan keputusan mengenai kelayakan mereka.

Disebabkan oleh pemilik sebahagian INEOS juga mengawal kelab Perancis Nice, terdapat ketidakpastian sama ada kedua-dua pasukan akan dibenarkan bermain bola sepak Liga Europa pada 2024/25.

Berita itu datang sebagai melegakan untuk Red Devils, tetapi UEFA mungkin mengubah cara pemilikan pelbagai kelab mempengaruhi penyertaan dalam pertandingan Eropah pada tahun-tahun akan datang. Buat masa ini, terdapat dasar ‘kepercayaan buta’ yang berfungsi sebagai alternatif sementara yang “diberikan secara luar biasa untuk pertandingan UEFA 2024/25.

Perpindahan EPL

Erling Haaland mungkin mendapat perjanjian baharu dengan Manchester City, kerana kelab itu telah memberi keutamaan untuk menandatanganinya dengan kontrak baharu. (Cermin)

Football Transfers memberitahu kami bahawa Arsenal telah membuat tawaran awal kepada RB Leipzig untuk penyerang Benjamin Sesko. Laporan itu menyatakan bahawa jumlah itu adalah sedikit di bawah klausa pelepasan £55.4 juta, jadi tawaran itu mungkin akan ditolak.

Bek kiri Barcelona berusia 17 tahun Mikayil Faye berminat untuk Arsenal dan Liverpool, serta pasukan Jerman Bayern Munich dan Bayer Leverkusen. (Mel Harian)

Bek tengah Fulham Tosin Adarabioyo akan menjalani latihan fizikal bersama Chelsea tidak lama lagi. Kontraknya dengan Cottagers tamat pada musim panas ini, dan pasukan Stamford Bridge telah mengalahkan Newcastle dalam persaingan untuk mendapatkan tandatangannya. (Standard Petang)

Ketika Manchester United mencari penyerang untuk bersaing dengan Rasmus Højlund, mereka telah meninjau bintang Wolves Matheus Cunha secara meluas sepanjang musim yang berakhir baru-baru ini dan mungkin akan membuat perpindahan untuknya tidak lama lagi. (Cermin)

Tottenham juga sedang mencari penyerang. Walaupun Correio da Manha mengatakan bahawa mereka berminat untuk membeli Viktor Gyokeres dari Sporting, Football Insider memberitahu kami bahawa klausa pelepasan £17.5 juta untuk Serhou Guirassy dari Stuttgart telah meletakkan mereka dalam keadaan berjaga-jaga.

Bayern Munich telah membuka perbincangan dengan ejen kapten Manchester United, Bruno Fernandes, manakala Barcelona juga berminat dengan pemain itu. (Wahai Jogo)

Walaupun penjaga gol Burnley, James Trafford dicari oleh Liverpool dan Newcastle, Bayern Munich dikatakan berminat untuk menyatukannya semula dengan pengurus baharu Vincent Kompany pada musim panas ini. (Orang Dalam Bola Sepak)

Daily Mirror melaporkan bahawa Jadon Sancho bersedia untuk kembali ke Manchester United hanya jika Erik ten Hag digantikan sebagai ketua jurulatih. Sancho telah menghabiskan 5 bulan terakhir secara pinjaman di Borussia Dortmund.

Outlet Perancis Sports Zone memberitahu kami bahawa Tottenham dan Liverpool telah bertanya kepada Lyon tentang ketersediaan Rayan Cherki.

Akhir sekali, Tutto Juve mengatakan bahawa Aston Villa akan menerima perjanjian pemain-plus-tunai daripada Juventus untuk Douglas Luiz. Laporan itu mendakwa bahawa bayaran itu ialah £42.5 juta ditambah Weston McKennie.

Share.
Leave A Reply