Berita Liga Perdana Terkini dan Khabar angin Perpindahan

Berikut ialah pemindahan dan laporan berita kami daripada akhbar hari ini.

Harga Penjaga Gol FPL

Walaupun permulaan musim 2024/25 tinggal lebih 2 bulan lagi, kami sudah melihat spekulasi mengenai harga pemain Fantasy Premier League, dengan laman web rasmi EPL memfokuskan kepada penjaga gol hari ini.

Ramai pakar FPL berkongsi pendapat mereka tentang pengguna internet yang akan melihat kenaikan dan penurunan harga, dengan nama seperti Jordan Pickford dan David Raya mendapat banyak perhatian.

Alphonse Areola dari West Ham dijangka menyaksikan kenaikan harga, daripada £4.0m kepada £4.5m, manakala Andre Onana dari Manchester United mungkin masih bernilai sekitar £5.0m, di bawah penjaga gol teratas seperti Alisson atau Ederson.

Kompany Pergi ke Bavaria

Selepas satu musim sebagai jurulatih Liga Perdana dan tidak berjaya mengelak penyingkiran di Burnley, Vincent Kompany kini telah disahkan sebagai ketua jurulatih Bayern Munich yang baharu.

Ia akan menjadi menarik untuk melihat bagaimana pemain Belgium itu menyesuaikan diri dengan Bundesliga, di mana dia akan menjadi bos bekas rakan sepasukan City, Leroy Sane, antara nama besar lain dalam skuad Bayern.

Tinjauan Harga Tiket EPL

BBC telah mengeluarkan hasil tinjauan mengenai harga tiket musim depan dalam kalangan peminat pasukan Liga Perdana.

Majoriti peminat akan membayar sama ada “lebih sedikit” atau “lebih ketara” untuk menghadiri perlawanan pasukan kegemaran mereka pada 2024/25.

Anda boleh membaca keputusan penuh tinjauan pendapat di sini .

Perpindahan EPL

Bournemouth telah menyelesaikan pembelian Enes Ünal dari Getafe dengan bayaran yang dilaporkan sebanyak £15 juta. Pemain antarabangsa Turki itu menghabiskan separuh masa kedua musim Liga Perdana secara pinjaman dengan Cherries. Kontraknya akan berjalan selama 4 tahun. (BBC)

Liverpool dan Manchester City kedua-duanya sedang mencari untuk membawa pemain tengah RB Leipzig Dani Olmo ke Liga Perdana. Mereka berdepan tentangan daripada Bayern Munich, yang juga meminati pemain Sepanyol itu. Dia menandatangani kontrak baharu dengan Leipzig pada musim panas lalu, yang berlangsung sehingga 2027 dan termasuk klausa pelepasan €60 juta. (ESPN)

Bek tengah Burnley Maxime Estéve berada dalam radar West Ham United dan Everton. Dia hanya menyertai Burnley pada Januari lalu dari Montpellier. (L’Equipe)

Gazzetta dello Sport memberitahu kami bahawa sensasi Stuttgart Serhou Guirassy adalah salah satu sasaran utama AC Milan untuk jendela musim panas, tetapi penyerang itu bersedia untuk menolak pendekatan mereka jika tawaran besar daripada kelab Liga Perdana datang.

Manchester United berminat dengan Joao Felix dari Atletico Madrid dan boleh menawarkan Mason Greenwood kepada mereka dalam perjanjian pertukaran. (Bintang)

Komen Rodrygo ( dilaporkan semalam ) telah mencetuskan pertempuran perpindahan melibatkan Arsenal, Liverpool, Manchester City dan Manchester United, kerana Fichajes melaporkan bahawa kesemua 4 kelab sedang menyediakan tawaran untuk pemain sayap Real Madrid itu. The Athletic memberitahu kami bahawa pegawai Real ‘kurang kagum’ dengan wawancara Rodrygo.

The Independent melaporkan bahawa pemain tengah Crystal Palace, Adam Wharton telah muncul dalam radar Bayern Munich kerana pencarian tertumpu data jabatan pengakap untuk pemain tengah baharu.

Penerbitan Sepanyol El Chiringuito mendakwa bahawa Barcelona berminat untuk membuat pembelian besar pada musim panas ini, meletakkan sasaran mereka kepada pemain sayap Liverpool, Luis Diaz atau bintang muda Athletic Bilbao, Nico Williams.

Sekali lagi Bayern Munich mungkin menggagalkan rancangan kelab Liga Perdana untuk musim panas ini. Arsenal berminat dengan penyerang Bologna Joshua Zirkzee dan perlu bergerak pantas untuk mengelak pasukan Bavaria itu mendaratnya terlebih dahulu. (Tuttosport)

Akhbar Jerman Bild melaporkan bahawa Manchester City sedang meninjau perpindahan untuk penjaga gol Werder Bremen Michael Zetterer kerana semakin ramai minat terhadap gandingan penjaga gol mereka sendiri iaitu Ederson dan Stefan Ortega.

Share.
Leave A Reply