Pergerakan EPL Baru

 

Berikut adalah khabar angin perpindahan Liga Perdana terbaru yang kami di sini di EPLNews telah mendengar melalui berita buruk.

 

Menurut outlet Sepanyol SPORT, Manchester United bersedia untuk membuat tawaran besar untuk bek tengah Barcelona Ronald Araujo. Pemain Uruguay itu juga dicari oleh Chelsea dan Bayern Munich.

 

Antonio Silva, bek tengah Benfica yang dinilai €100 juta, adalah sasaran utama pengurus Liverpool yang akan datang, Arne Slot, dan Real Madrid bersedia untuk menyaingi The Reds untuk mendapatkan tandatangannya. (Fichajes)

 

FootballInsider melaporkan bahawa, sementara Alexis Mac Allister ‘tersanjung’ dengan minat Real Madrid terhadapnya, dia menumpukan sepenuhnya untuk bergerak ke hadapan bersama Liverpool.

 

 

Seorang lagi pemain yang diminati Liverpool ialah Brajan Gruda, pemain sayap berusia 19 tahun yang bermain untuk Mainz, menurut penerbitan Jerman Bild.

 

The Telegraph memberitahu kami bahawa Newcastle sedang mencari bala serangan pada musim panas ini, memberi tumpuan kepada penyerang Everton Dominic Calvert-Lewin dan pemain sayap West Ham Jarrod Bowen.

 

Dari segi pengeluaran Newcastle, The Mirror difahamkan Magpies akan menuntut kira-kira £200 juta untuk melepaskan Alexander Isak. Penyerang itu telah lama dikhabarkan akan menyertai Arsenal pada musim panas ini.

 

The Guardian melaporkan bahawa pengurus West Ham baru Julen Lopetegui sedang melihat 6 pemain berpotensi pada jendela ini, dengan bek tengah Wolves Max Kilman antara mereka.

 

Aston Villa sedang mempertimbangkan untuk menamatkan kontrak Philippe Coutinho untuk memberi ruang dalam skuad untuk tambahan musim panas. (GIVEMESPORT)

 

Chelsea, setelah berpisah dengan Mauricio Pochettino, telah memutuskan untuk membuat tawaran £60 juta untuk bintang Crystal Palace, Michael Olise, tidak kira siapa jurulatih mereka seterusnya. (Cermin)

 

 

Daily Mail mengatakan bahawa Manchester City mahu Pep Guardiola menandatangani lanjutan kontrak yang akan mengambil masa di kelab itu untuk lebih sedekad. Catalan telah berada di ruang istirahat City sejak 2016.

 

Menurut FootballInsider, pemain pertahanan Tottenham Emerson Royal akan dibenarkan meninggalkan kelab pada musim panas ini, dengan AC Milan dan Liga Pro Saudi berminat untuk menandatanganinya.

 

Dan akhir sekali, juga dari FootballInsider kami faham bahawa West Ham bersedia untuk membuat perpindahan untuk pemain pertahanan Chelsea, Trevoh Chalobah selepas dia mempamerkan aksi cemerlang pada akhir musim The Blues mendaki carta EPL .

Share.
Leave A Reply