EPL Hari Perlawanan Terakhir Musim 2023-24

Hari terakhir musim Liga Perdana telah tiba.

Hari ini akan menyaksikan kesemua 10 perlawanan dimainkan pada masa yang sama, seperti kebiasaan untuk EPL hari perlawanan terakhir untuk beberapa musim. Sepak mula berlangsung pada pukul 4 petang waktu UK.

Berikut adalah barisan penuh perlawanan hari ini:

Kebanyakan tumpuan akan tertumpu pada 2 perlawanan: Arsenal lwn Everton dan Manchester City lwn West Ham . Seperti biasa, EPLNews akan membuat liputan kepada semua perlawanan, memberikan anda pratonton untuk setiap perlawanan , serta artikel tentang perkara yang perlu diperhatikan pada hari Ahad yang menarik ini.

Bagi anda di luar sana yang masih berharap untuk mendapatkan mata Fantasy Premier League, anda boleh menyemak analisis dan petua kami untuk minggu perlawanan 38 .

Dan, secara semulajadi, setelah semua permainan telah dimuktamadkan, anda boleh kembali ke tapak kami dan menyemak semua tindakan dengan membaca laporan kami untuk setiap permainan .

Walaupun kami pastinya teruja untuk tamatnya perlumbaan gelaran , terdapat lebih banyak drama untuk diperhatikan hari ini. Siapakah yang akan layak ke Liga Europa dan Liga Persidangan Europa? Adakah Luton akan mengalami keajaiban dan terus berjaga?

Berikut juga jadual Liga Perdana semasa.

Terdapat juga sekurang-kurangnya 3 pengurus yang akan berpisah dengan pasukan mereka selepas hari ini. Jürgen Klopp dari Liverpool, David Moyes dari West Ham dan Roberto De Zerbi dari Brighton tidak akan menghiasi Liga Perdana dengan kepakaran mereka musim depan. Bagaimanakah peminat mereka akan mengucapkan selamat tinggal kepada mereka?

Ikuti kemudian hari ini untuk mengetahui semua ini!

Share.
Leave A Reply