Khabar angin Perpindahan EPL Baru

Kita hampir sampai, semua orang. Pada hari Ahad, perlawanan ke-38 musim Liga Perdana 2023-24 berlangsung. Selepas itu, sementara tingkap untuk membeli dan menjual pemain belum lagi dibuka secara rasmi, kilang khabar angin pastinya akan menjadi keterlaluan.

Jadi apa yang kita dengar sekarang, sebagai pemanasan badan?

Manchester United telah mengesahkan bahawa pertahanan Raphael Varane akan meninggalkan kelab itu pada musim panas, dalam satu kenyataan rasmi. ( sumber )

Akhbar Sepanyol El Nacional melaporkan bahawa Manchester United bersedia untuk menawarkan Bruno Fernandes ke Barcelona sebagai sebahagian daripada perjanjian pertukaran untuk Frenkie De Jong . Pemain tengah Belanda itu kekal menjadi sasaran utama pengurus Erik ten Hag.

Bagaimanapun, Manchester Evening News memberitahu kami bahawa pemain Manchester United ragu-ragu tentang masa depan kapten di kelab itu, kerana terdapat juga minat daripada Bayern Munich dan Inter Milan . Bagi Fernandes sendiri, dia terbuka untuk berpindah, tetapi akan gembira untuk kekal di kelab itu juga.

Turut melibatkan United dan Barcelona , HITC memberitahu kami bahawa pasukan Catalan sedang mencari untuk memanfaatkan minat Red Devils terhadap Vitor Roque untuk mendapatkan Mason Greenwood pada musim panas ini.

TBR Football memahami bahawa, dengan Xavi bersedia untuk berpisah dengan Raphinha , pasukan London Arsenal dan Tottenham telah ditawarkan peluang untuk menandatangani pemain sayap itu dengan harga £50 juta.

Kontrak Toni Kroos dengan Real Madrid akan tamat pada musim panas ini dan Manchester City difahamkan sedang menyediakan tawaran untuk pemain Jerman itu. ( Defensa Central )

TEAMTalk mengatakan bahawa pemilik bersama Manchester United, Sir Jim Ratcliffe mahu menjalankan perniagaan dengan pesaing tempatan Manchester City . Sasarannya ialah bek kanan Yan Couto , kini dipinjamkan ke Girona. City sedang mencari £35 juta untuk pemain Brazil itu.

Dan Football Transfers melaporkan bahawa Arsenal juga berminat dengan Couto .

Liverpool dilaporkan bersedia untuk mencetuskan klausa pelepasan £85 juta dalam kontrak antara Mohammed Kudus dan West Ham . ( Ghanasoccernet )

Dan nampaknya Kudus bukan satu-satunya pemain sayap yang diminati Liverpool . The Star menyatakan minat The Reds terhadap Anthony Gordon , yang bernilai hampir £100 juta oleh Newcastle United . Khabar angin Salah ke Arab Saudi hanya akan menjadi lebih sengit jika salah satu daripada tawaran ini maju.

Kontrak Tosin Adarabioyo dengan Fulham akan tamat tidak lama lagi, dan Newcastle mendahului perlumbaan untuk mendapatkannya. ( Mel )

Fabrizio Romano memberitahu kami bahawa Real Madrid akan cuba menandatangani Trent Alexander-Arnold pada musim panas depan jika dia tidak memperbaharui kontraknya dengan Liverpool . Perjanjian itu kemudiannya akan berlaku tanpa yuran perpindahan, kerana kontraknya berjalan sehingga 2025.

Liverpool mendahului Juventus dalam perlumbaan untuk mendapatkan pemain tengah Teun Koopmeiners , kerana keupayaan pasukan Inggeris itu menawarkan pakej kewangan yang lebih baik kepada Atalanta . ( Gazzetta dello Sport )

Wartawan Simon Phillips memahami bahawa Brentford mungkin menjual penyerang bintang Ivan Toney pada harga £40 juta pada musim panas ini, dengan Chelsea masih berminat dengan pemain itu.

Bercakap tentang Chelsea , The Blues telah menyertai Manchester United dalam perlumbaan untuk membawa bek tengah Barcelona Ronald Araujo ke Liga Perdana. Harganya difahamkan sekitar £85 juta, dan terdapat persaingan dari Bayern Munich untuk mendapatkan tandatangannya. ( Fichajes )

Seorang bek tengah yang mungkin tidak dapat diperoleh Manchester United ialah Jarrad Branthwaite , memandangkan Everton lebih suka menjual Amadou Onana sebaliknya, untuk meningkatkan kewangan mereka, menurut Football Insider . Walaupun dalam kes ini, kelab Manchester itu sanggup membida £55 juta untuk menggoda Everton menjual Branthwaite. ( Daily Mail )

CaughtOffside memberitahu kami bahawa kedua-dua Arsenal dan Manchester City telah menghubungi Bruno Guimaraes , kerana dia dilaporkan bersedia untuk meninggalkan Newcastle pada musim panas ini.

Dalam apa yang akan menjadi kepulangan yang epik, Aston Villa bersedia untuk menyertai perlumbaan untuk Jack Grealish , kerana ada peluang dia meninggalkan Manchester City . ( Football Insider )

Walaupun Pochettino terdesak untuk mengekalkan Conor Gallagher , TEAMtalk mengatakan bahawa pemain itu masih dalam senarai perpindahan di Chelsea . Saingan London, Tottenham masih dikreditkan dengan minat terhadap pemain tengah itu.

Sementara mengenai perkara itu, Spurs juga berminat dengan Takefusa Kubo , dan telah menghantar tawaran bernilai £43 juta kepada Real Sociedad . ( Fichajes )

Penerbitan Sepanyol El Chiringuito melaporkan bahawa Real Madrid mempunyai tawaran £103 juta daripada Liverpool untuk Rodrygo , tetapi mereka menolaknya serta-merta, kerana mereka tidak berminat untuk menjual penyerang itu.

Akhir sekali, Ben Jacobs memberitahu kami bahawa, disebabkan ketidaktentuan yang menyelubungi Miguel Almiron dan masa depannya di kelab itu, Newcastle berusaha keras untuk membawa pemain sayap Crystal Palace Michael Olise ke St. James’ Park pada musim panas ini.

 

 

Share.
Leave A Reply