Khabar angin Perpindahan EPL Terkini

Kami hampir sampai. Perlawanan 38 akan berlangsung Ahad depan, dan, sementara tingkap belum dibuka secara rasmi, spekulasi perpindahan akan menjadi terlalu melampau.

Anda boleh mengharapkan EPLNews untuk menyampaikan kepada anda gemuruh terbaru dari bahagian perpindahan. Liputan kami akan diperhebatkan dalam masa terdekat juga, untuk mengikuti semua khabar angin dan berita yang akan tersebar sebaik musim Liga Perdana berakhir.

Jadi apa yang berlaku dalam beberapa hari yang lalu? Mari selami dan ketahui.

Selepas Darwin Núñez memulakan sedikit habuk dengan memadam semua siaran berkaitan Liverpool di Instagram dan melawat rakan sepasukan antarabangsa Ronald Araújo di Sepanyol, terdapat banyak spekulasi mengenai masa depannya. Akhbar Sepanyol Mas Que Pelotas memberitahu kami bahawa Jorge Mendes, ejen penyerang Uruguay, sedang mendesak untuk berpindah ke Barcelona , di mana dia mempunyai hubungan dengan presiden Joan Laporta. Bagi pihak mereka, difahamkan bahawa Liverpool sedang mencari kira-kira £73 juta untuk melepaskan Núñez.

Dalam berita Liverpool yang lain, Het Laatste Nieuws dari Belgium melaporkan bahawa The Reds sedang mencari untuk membawa masuk pemain sayap PSV Eindhoven Johan Bakayoko . Pemain itu juga berada dalam radar di Arsenal , Brentford dan Dortmund .

Manchester United sedang berusaha untuk menandatangani pertahanan tengah Juventus , Gleison Bremer dengan harga £52 juta pada musim panas ini, menurut penerbitan Itali Tuttomercatoweb .

Casemiro nampaknya pasti akan menuju pintu keluar di Manchester United sebaik musim berakhir, dan Red Devils bersedia untuk menggantikannya dengan Joao Neves dari Benfica . ( Rekod – Portugal )

Juga dari Benfica , dan juga ke Manchester United , bek tengah Antonio Silva mungkin akan berpindah. Klausa pelepasannya berjumlah £87 juta. ( GIVEMESPORT )

Ajax berusia 18 tahun, Jorrel Hato dipercayai menjadi keutamaan untuk menandatangani musim panas ini untuk Arsenal , menurut Fabrizio Romano .

Kepada Chelsea dan penjaga gol. TEAMtalk memberitahu kami bahawa minat mereka untuk menandatangani Jordan Pickford dari Everton telah menjadi rumit oleh Arsenal , yang mencari pemain berusia 30 tahun itu untuk menggantikan Aaron Ramsdale . Mengenai topik yang sama, talkSPORT melaporkan bahawa The Blues juga berminat dengan Emiliano Martinez dari Aston Villa . Perhatikan ruang ini.

TBR Football mengatakan bahawa Manchester City nampaknya hilang sabar menunggu keputusan mengenai siasatan pertaruhan pemain tengah West Ham, Lucas Paqueta . Jika tidak ada kesimpulan tidak lama lagi, Cityzens mungkin beralih ke sasaran lain.

Wartawan Itali, Gianluca Di Marzio melaporkan bahawa Victor Osimhen bersedia untuk menolak minat PSG terhadapnya dan memberi tumpuan untuk menyertai sama ada Arsenal atau Chelsea pada musim panas ini.

Memandangkan difahamkan bahawa Arsenal sedang mencari untuk membawa masuk sekurang-kurangnya seorang pemain tengah juga, 90min memberitahu kami bahawa sasaran utama kelab di jabatan ini ialah pemain Newcastle Bruno Guimaraes dan pemain Real Sociedad dari Sepanyol, Martin Zubimendi . Pemain Brazil itu dilaporkan mempunyai klausa pelepasan bernilai £100 juta, yang akan tamat pada akhir Jun. Perkara mungkin lebih rumit dengan Zubimendi, kerana pengurus Sociedad, Imanol Alguacil tidak meragui bahawa pemain itu “kekal bersama kami”.

Penendang akhbar Jerman melaporkan bahawa Liverpool juga sedang mencari Mohamed Amoura , penyerang Wolfsburg yang kini dipinjamkan ke Union Saint-Gilloise . Pemain dari Algeria itu telah mencatatkan 23 gol dan 7 bantuan pada musim ini, mencatatkan senarai penjaring menentang The Reds semasa perlawanan peringkat kumpulan UEL mereka di Belgium . Dia boleh didapati dengan harga £17 juta.

Pemain tengah Atalanta , Teun Koopmeiners mungkin juga berakhir di Merseyside, tetapi Football Insider menegaskan bahawa Juventus mempunyai peluang yang lebih baik untuk mendapatkan pemain Belanda itu daripada Liverpool .

Daripada sumber yang sama, Football Insider , kami mengetahui bahawa kontrak Eberechi Eze dengan Crystal Palace tidak mengandungi ‘klausa pelepasan terus’, jadi Manchester City dan Spurs perlu membelanjakan £60 juta atau lebih untuk mendapatkan pemain sayap itu.

Selepas semua khabar angin tentang pemain yang datang ke Arsenal , anda pasti tertanya-tanya siapa yang akan meninggalkan kelab itu. The Mirror menjawab soalan itu dengan senarai 7 nama: Aaron Ramsdale , Eddie Nketiah , Emile Smith Rowe , Kieran Tierney , Nuno Tavares , Albert Sambi Lokonga dan Reiss Nelson .

Dalam beberapa berita pengurusan, ketua jurulatih Crystal Palace, Oliver Glasner menarik minat Bayern Munich , tetapi berminat untuk kekal di Selhurst Park. ( Langit Jerman )

Share.
Leave A Reply