Pilihan Teratas FPL untuk Gameweek 37

 

Satu minggu lagi untuk tamat musim FPL 2023/24 dan pengurus tidak boleh lebih lega.

Jika anda telah mengekalkan iman dan meneruskan perjalanan sehingga masa ini, kami mengucapkan tahniah. Anda pastinya telah belajar banyak tentang cara permainan ini dimainkan.

Sekarang adalah masa untuk berehat, lepaskan kaki anda dari pemecut dan pantai ke penghujung.

Seperti biasa, kami akan membantu perjalanan anda dengan analisis tentang perlawanan akan datang dan pemain yang boleh membawa anda mata terbanyak.

Teruskan membaca untuk melihat pilihan utama kami untuk minggu 37.

Analisis Minggu Permainan

Gameweek 37 adalah dua kali ganda, yang terakhir musim ini. Ia adalah minggu Manchester City boleh dianggap sebagai juara. Terdapat keterujaan di udara di kalangan pengurus Liga Perdana Fantasi juga, kerana dua perlawanan City pada minggu ke-37 memberikan peluang yang baik untuk mengumpul mata.

Juara bertahan dan pilihan gelaran semasa akan menentang Fulham pada sepak mula awal pada hari Sabtu sebelum menentang Tottenham Hotspur hujung minggu ini. The Cityzens tidak mengalami kecederaan atau penggantungan untuk perlawanan itu, yang bermakna pengurus FPL dimanjakan dengan pilihan untuk memilih pemain City yang akan bermotivasi tinggi dengan prospek memenangi kejuaraan liga.

Penjaring gol terkemuka Erling Haaland, Kevin De Bruyne, Phil Foden, Bernardo Silva, Julian Alvarez, Joško Gvardiol, Rodri dan Ederson semuanya adalah pilihan hebat dari Cityzens menjelang minggu ke-37.

City mungkin pasukan yang paling menjanjikan pulangan mata kerana situasi mereka, tetapi mereka bukan satu-satunya pasukan yang bermain dua kali dalam seminggu. Berikut ialah senarai perlawanan penuh untuk FPL gameweek 37 yang akan datang.

Newcastle United berdepan Brighton and Hove Albion di tempat sendiri sebelum bertandang ke Old Trafford untuk menentang Manchester United yang sedang bergelut.

Alexander Isak, sudah tentu, adalah pilihan utama dalam baju Newcastle. Anthony Gordon adalah pemain seterusnya, tetapi penyerang itu dilayangkan kad kuning kerana terlepas perlawanan di Old Trafford, menjadikannya sedikit liabiliti. Kieran Trippier kembali cergas sepenuhnya dan merupakan pilihan yang bagus berkat kehebatan set piecenya, serta permainan full-back secara keseluruhan, yang biasanya membolehkannya mencari pemain penyerang dengan hantaran terakhir.

Perbezaan yang baik daripada Newcastle ialah Harvey Barnes, yang juga kembali cergas sepenuhnya. Seperti Diogo Jota dari Liverpool, Barnes cenderung untuk mendapatkan mata yang baik apabila dia kembali dari kecederaan. Pengurus Magpies Eddie Howe juga cukup mempercayainya, yang bermakna dia akan mendapat peluang dalam permainan sama ada di luar bangku simpanan atau dari awal.

Untuk mendapatkan mata yang baik, pengurus akan melakukan yang terbaik untuk mendapatkan gabungan pasukan yang baik dengan dua perlawanan dalam seminggu, terutamanya City, Newcastle, Chelsea, Spurs dan Brighton.

Pemain FPL Terbaik untuk Minggu 37

Nicolas Jackson (£7.0m) – Chelsea

Cole Palmer mungkin cahaya terang Chelsea, tetapi dalam beberapa minggu kebelakangan ini dunia telah melihat bahawa Nicolas Jackson boleh menjadi sama pentingnya.

Penyerang Senegal itu menjaringkan gol dalam perlawanan berturut-turut untuk kali kedua musim ini dan mempunyai empat gol dan dua bantuan dalam lima perlawanan terakhirnya untuk The Blues.

Singkirkan penalti Palmer dalam liga dan dia akan ketinggalan satu gol di belakang Jackson dalam senarai penjaring gol terbanyak Chelsea. Jika Jackson dibenarkan mengambil penalti itu, dia hanya akan ketinggalan tiga gol di belakang penjaring gol EPL, Erling Haaland (dengan andaian dia menjaringkan kesemuanya seperti Palmer).

Penyerang itu juga mempunyai lima bantuan untuk Chelsea, yang menjadikan jumlah sumbangan golnya kepada 18 dalam 32 perlawanan.

Pada masa ini, Jackson ialah penyerang terbaik ketujuh dalam liga berdasarkan mata FPL yang diperoleh setiap perlawanan, dan merupakan pemain ketiga terbaik berdasarkan prestasi. Ancaman serangannya sangat penting untuk cara Chelsea bermain dan penyerang itu mempunyai fikiran untuk menghabiskan peluang apabila dia mendapat peluang yang sangat jelas.

Chelsea mempunyai dua perlawanan dalam minggu ke-37, yang menjadikannya penting bagi setiap pengurus FPL yang berfikiran betul untuk membawanya masuk.

Alexander Isak (£8.4m) – Newcastle United

Alexander Isak adalah penjaring gol ketiga tertinggi dalam liga walaupun menghabiskan lebih banyak masa di tepi padang berbanding pemain lain yang bersaing dengannya untuk Kasut Emas Liga Perdana (kecuali pemimpin carta Haaland).

Selain Arsenal, Newcastle merupakan pasukan yang paling banyak menjaringkan gol liga dalam tempoh dua bulan lalu. Kebanyakan gol itu datang daripada Isak, yang juga dalam tugasan penalti untuk Magpies. Dia bukan pemain kedua yang paling banyak dipilih untuk gameweek 37 secara percuma.

Ini adalah pilihan yang menjerit “kesan kereta muzik” tetapi kami boleh memberi jaminan kepada anda bahawa anda tidak akan rugi jika anda pergi bersama penyerang Sweden itu sebelum minggu ke-37.

Newcastle akan berdepan Brighton dan kemudian Manchester United pada minggu hadapan. Kedua-dua pasukan berada di kedudukan pertengahan untuk gol yang dibolosi, tetapi Man United menduduki ranking tertinggi dalam liga untuk pukulan yang dibolosi, yang bermain terus ke tangan Isak.

 

Share.
Leave A Reply