Khabar angin Perpindahan EPL Baru

 

Ketika kami menghampiri hari perlawanan terakhir musim Liga Perdana dengan cepat , kami sekali lagi meninjau berita untuk membawakan khabar angin terkini kepada anda.

 

Jadi apa yang telah berlaku dan apa yang kita dengar tentang perpindahan pada jendela perpindahan musim panas akan datang?

 

Football Insider melaporkan bahawa, jika Erik ten Hag meninggalkan Manchester United pada penghujung musim ini, Thomas Tuchel adalah calon utama untuk jawatan pengurus di Old Trafford.

 

Bagaimanapun, Tuttomercatoweb berkata bahawa pemilik Chelsea juga sedang mencari untuk membawa masuk pemain Jerman itu, selepas menjadi orang yang memecatnya sejurus selepas membeli kelab itu.

 

Saluran Itali Milan Live memberitahu kami bahawa Arsenal terbuka kepada idea untuk menjual Gabriel Jesus pada musim panas ini dengan harga kira-kira £43 juta. Jumlah ini membolehkan mereka membawa masuk penyerang Bologna , Joshua Zirkzee .

 

Barcelona menilai Raphinha pada £51 juta, dan Tottenham akan memulakan perbincangan mengenai perkara ini tidak lama lagi. Turut berminat dengan pemain itu ialah rakan-rakan kelab London Arsenal dan Chelsea . ( TEAMtalk )

 

Liverpool nampaknya mempunyai musim panas yang sibuk di hadapan mereka. Football Insider memberitahu kami bahawa pengurus yang akan datang Arne Slot akan membawa 2 pemain Feyenoord bersamanya ke Anfield: pemain tengah Mats Wieffer dan pemain pertahanan Lutsharel Geertruida . Penerbitan Sepanyol AS juga menyebut The Reds, mengatakan bahawa mereka mempunyai minat terhadap pemain tengah Las Palmas , Alberto Moleiro . Pasukan La Liga sedang mencari tawaran lebih £20 juta untuknya.

 

Arsenal nampaknya dikaitkan dengan setiap penyerang terbaik di benua itu. Nama terbaru yang muncul ialah Serhou Guirassy Stuttgart , menurut Fichajes .

 

Sky Sport Italia memberitahu kami bahawa Chelsea masih berminat untuk membawa masuk Victor Osimhen dari Napoli . Kerana klausa pelepasannya dipercayai bernilai lebih £100 juta, the Blues cuba menawarkan Romelu Lukaku sebagai makeweight.

 

 

Arsenal terbuka untuk menjual Oleksandr Zinchenko pada harga kira-kira £38 juta pada musim panas ini. Bayern Munich dan Newcastle United difahamkan berminat untuk mendapatkan pemain Ukraine itu. ( Fichajes )

 

Berikutan khabar angin tentang menggantikan David Moyes di ruang istirahat West Ham United , The Athletic difahamkan bahawa Julen Lopetegui telah menolak peluang untuk bercakap dengan Bayern Munich mengenai kekosongan pengurus mereka yang akan datang.

 

Outlet Portugis Jornal de Noticias memberitahu kami bahawa juara Liga Portugal yang baru dinobatkan, Sporting akan menuntut klausa £85 juta untuk Viktor Gyokeres dibayar sepenuhnya. Pengakap Arsenal telah memantau penyerang itu sepanjang musim dan ‘sangat kagum’.

 

Fabrizio Romano melaporkan bahawa pencarian Chelsea untuk mencari penyerang membawa mereka lebih jauh daripada Ivan Toney , kerana mereka menilai sasaran lain.

 

 

Penerbitan Perancis Foot Mercato difahamkan bahawa pertahanan Bournemouth , Lloyd Kelly , yang akan meninggalkan Cherries apabila kontraknya tamat pada musim panas ini, hampir menyertai Newcastle , walaupun sebelum ini berminat dengan Liverpool dan Tottenham .

 

Akhir sekali, Todo Fichajes mengatakan bahawa minat PSG terhadap Luis Diaz dari Liverpool adalah konkrit, dan mereka sedang menyediakan tawaran £77 juta untuk pemain Colombia itu. Mereka melihatnya sebagai pengganti kepada Kylian Mbappe yang akan keluar.

Share.
Leave A Reply