Rumor Perpindahan Liga Perdana Pusingan

 

Dengan hanya berbaki kira-kira 2 minggu Liga Perdana musim 2024-25, kami sedang menghampiri pembukaan jendela perpindahan musim panas dengan pantas.

 

Mari kita hadapi, ia tidak pernah terlalu sunyi apabila ia datang untuk memindahkan khabar angin, tetapi sekarang sudah masuk bulan Mei, ia sudah tentu menjadi keterlaluan.

 

Jadi apa yang kita dengar tentang rancangan kelab EPL ? Siapa yang berpindah, ke mana, dan berapa harganya? Teruskan membaca untuk mengetahui khabar angin terkini.

 

Tottenham ‘di ambang’ untuk bersetuju dengan kontrak baharu dengan kapten kelab Son Heung-min . Tempoh semasa beliau tamat pada 2025. ( TBR Football )

 

Akhbar Itali Corriere dello Sport melaporkan bahawa Liverpool mendahului Manchester United dalam perlumbaan mendapatkan penyerang Napoli, Victor Osimhen . PSG dilaporkan telah menawarkan €90 juta untuk pemain Nigeria itu, tetapi dia berharap untuk berpindah ke EPL.

 

 

Football Transfers menyebut bahawa Arsenal , Bayern dan Newcastle semuanya bersaing untuk menandatangani Amadou Onana dari Everton .

 

Penerbitan Sepanyol Fichajes memberitahu kami bahawa pemain sayap Club Brugge berusia 19 tahun Antonio Nusa masih berminat dengan Tottenham , tetapi kini Arsenal dan Manchester City telah menyertai senarai kelab yang ingin membawanya masuk.

 

Everton mungkin perlu menjual penjaga gol Jordan Pickford jika cadangan pengambilalihan mereka oleh 777 Partners gagal menjadi kenyataan. Chelsea berminat dengan pemain itu. (talkSPORT)

 

Jürgen Klopp boleh diikuti melalui pintu keluar di Anfield oleh penjaga gol Adrian dan Caoimhin Kelleher , pertahanan Joel Matip dan Nathaniel Phillips , dan pemain tengah Thiago Alcantara , menurut Express .

 

Manchester United mendahului perlumbaan untuk mendapatkan tandatangan pemain sayap Crystal Palace, Michael Olise , menurut ESPN .

 

 

Anfield Watch melaporkan bahawa Joe Gomez juga sedang mempertimbangkan masa depannya bersama Liverpool dan mungkin akan meninggalkan kelab itu jika ada peluang yang sesuai.

 

Bek penuh Manchester City , Joao Cancelo ingin kekal untuk semusim lagi secara pinjaman di Barcelona , dan kelab Catalan itu sedang berusaha untuk merundingkan perjanjian dengan Cityzens. ( Marca )

 

Juga daripada Marca , kami faham bahawa, jika Barcelona perlu mengumpul dana pada musim panas ini, mereka akan mempertimbangkan untuk menjual Pedri , yang kononnya berada dalam radar Arsenal dan Liverpool .

 

CaughtOffside memberitahu kami bahawa penyerang Besiktas Istanbul berusia 18 tahun, Semih Kilicsoy telah diintai oleh Arsenal dan Tottenham . £25 juta sepatutnya cukup untuk mendapatkan tawaran melalui talian.

 

Wartawan Jerman Florian Plettenberg memahami bahawa Florian Wirtz melihat Bayern Munich sebagai langkah seterusnya dalam kerjayanya. Bagaimanapun, pemain Bayer Leverkusen itu memang merancang untuk berpindah ke luar negara pada satu ketika. Liverpool , Manchester City dan Real Madrid semua berminat untuk menyambutnya.

 

Masih mengenai Wirtz , TBR Football menyatakan bahawa semua pelamarnya telah dimaklumkan mengenai pemain yang kekal di Leverkusen pada musim panas ini.

 

The Independent menyebut bahawa niat Mikel Arteta untuk ‘melengkapkan pasukannya’ dengan menandatangani penyerang baharu bermakna penyerang Newcastle Alexander Isak kini menjadi sasaran perpindahan utama The Gunners.

 

 

Pengurus Liverpool Arne Slot yang akan datang mungkin membawa pemain tengah Mats Wieffer bersamanya dari Feyenoord. Pemain itu telah menarik perhatian dari Manchester United , Newcastle dan Tottenham juga. ( Fichajes )

 

Football Insider juga melaporkan bahawa Manchester United mempertimbangkan bidaan sekitar £60 juta cukup untuk meyakinkan Everton untuk berpisah dengan pemain pertahanan Jarrad Branthwaite .

 

Daily Telegraph memberitahu kami bahawa, antara nama lain, senarai hajat jendela musim panas Tottenham termasuk Conor Gallagher dari Chelsea , Amadou Onana dari Everton , Raphinha dari Barcelona dan Samuel Iling-Junior dari Juventus .

 

Selepas mengesahkan bahawa dia akan meninggalkan Chelsea pada penghujung musim, bek tengah Thiago Silva semakin hampir untuk kembali ke Fluminense , menurut laporan dari saluran Brazil Globo .

Share.
Leave A Reply