Rumor Perpindahan EPL Round-Up

Mari kita hadapi, bola sepak tidak akan menyeronokkan tanpa perbincangan berterusan pemain bergerak seperti token di papan Monopoli. Dan memandangkan Liga Perdana adalah bahagian terkaya, sentiasa ada banyak perkara yang berlaku.

Jadi siapa yang sepatutnya bergerak? Bila? di mana? Dan mengapa?

Menurut Evening Standard , Arsenal telah membuka perbincangan berhubung lanjutan kontrak dengan pemain pertahanan Gabriel Magalhaes berdasarkan prestasi mengagumkannya musim ini. Kontraknya sekarang sehingga 2027.

GiveMeSport melaporkan bahawa Tottenham sedang menyediakan bidaan sekitar £45 juta untuk penyerang Brentford , Ivan Toney pada musim panas akan datang ini.

Manchester United terbuka dengan idea Raphael Varane meninggalkan kelab itu apabila kontraknya tamat musim panas ini. Ini berikutan gaji tinggi yang beliau perolehi ketika ini di Old Trafford. ( Cermin )

Dalam berita Manchester United yang lain, ESPN memberitahu kami bahawa Christian Eriksen juga sedang dalam perjalanan keluar, dengan beberapa pasukan Turki berminat dengan pemain tengah itu.

Fichajes memaklumkan bahawa, selain Barcelona , pemain tengah Bernardo Silva juga berminat dengan Real Madrid , yang sanggup membayar klausa pelepasan €50 juta dalam kontraknya dengan Manchester City .

Pemain sayap Liverpool Luis Diaz sedang menarik minat daripada Barcelona . Akhbar Sepanyol Mundo Deportivo menyatakan bahawa pegawai Liverpool “hilang kesabaran” dengan persembahannya musim ini.

Tetapi nampaknya Liverpool sedang mencari bala pertahanan, jika laporan terbaru dari TBR Football boleh dipercayai. The Reds telah memberitahu Chelsea bahawa, jika London perlu menjual pemain untuk mengelakkan pelanggaran Peraturan Keuntungan dan Kemampanan, mereka sanggup membawa Levi Colwill ke Anfield.

Manchester United yang dikuasakan INEOS , Sir Jim Ratcliffe telah berhubung dengan ‘ejen super’ Jorge Mendes untuk membentuk semula strategi perpindahan kelab. Orang Portugis itu mewakili Joao Neves dan Rafael Leao , antara pemain muda yang dipandang tinggi. ( Cermin )

The Star melaporkan bahawa, selepas percubaan perpindahan yang gagal tahun lalu, Bayern Munich berharap dapat meyakinkan Kyle Walker dari Manchester City untuk menyertai mereka pada musim panas ini.

Berbalik kepada Mirror , kami mendapat tahu bahawa ketua jurulatih Liverpool yang akan datang, Arne Slot mahu memastikan Virgil van Dijk kekal di kelab untuk masa hadapan yang boleh dijangka, di tengah-tengah minat daripada Borussia Dortmund .

Pete O’Rourke memberitahu kami bahawa sasaran Manchester United, Jarrad Branthwaite mungkin perlu dijual oleh Everton sebelum 30 Jun 2024. Sebab mendesak ini terletak pada Toffees, yang perlu membenarkan penjualan sekitar £60-70 juta kepada elakkan penalti selanjutnya untuk salah urus kewangan.

Akhir sekali, Tottenham telah bertemu dengan ejen pemain tengah Shakhtar Donetsk Giorgi Sudakov untuk membincangkan kemungkinan perpindahan. Selepas menandatangani kontrak baharu dengan kelab Ukraine itu, klausa pelepasan Sudakov difahamkan berjumlah £127.7 juta. ( Cermin )

 

Share.
Leave A Reply