Khabar angin Perpindahan Liga Perdana

TBR Football melaporkan bahawa Newcastle bersedia untuk menawarkan Alexander Isak kontrak baru kerana kontrak semasanya akan menyaksikan gajinya berkurangan kerana kekurangan bola sepak Liga Juara-Juara musim depan dengan kelab itu. Ini berlaku apabila Barcelona nampaknya telah menyertai perlumbaan untuk mendapatkan tandatangannya, bersama Arsenal .

Football Transfers menyebut bahawa Arsenal juga sedang mencari Viktor Gyokeres untuk perpindahan musim panas ini, dengan penyerang Sporting CP itu mendahului senarai hajat Arteta.

Michael Olise berminat untuk sekurang-kurangnya 4 pasukan EPL musim panas ini ( Arsenal , Chelsea dan kedua-dua kelab Manchester ), serta Juventus. ( Orang Dalam Bola Sepak )

Jurnal Itali Rudy Galetti memberitahu kami bahawa Al Nassr mengekalkan minat terhadap Kevin De Bruyne dan hubungan dengan Manchester City akan dibuat tidak lama lagi.

Outlet Sepanyol Fichajes melaporkan bahawa Manchester United bersedia untuk menawarkan £52 juta kepada Inter Milan untuk bek tengah Alessandro Bastoni .

Masih dari sumber Sepanyol, SPORT menyebut bahawa pemain tengah Manchester City, Bernardo Silva ‘bertekad’ untuk menyertai Barcelona pada musim panas ini, malah telah bertanya kepada bekas rakan sepasukan City, Gündoğan dan Cancelo tentang kehidupan di bandar itu.

Memandangkan kita telah menyebut tentang pencarian penyerang Arsenal, Calciomercato juga melaporkan bahawa Dusan Vlahovic masih dalam radar mereka.

TalkSPORT difahamkan bahawa pemain tengah Newcastle Bruno Guimaraes juga sangat diminati oleh Real Madrid dan PSG , sebagai tambahan kepada penyokong lama Arsenal dan Manchester City .

Manchester United mungkin hilang sabar dengan Andre Onana selepas kesilapan terbarunya menentang Sheffield United , jadi kini berminat untuk membawa penjaga gol Real Madrid dari Ukraine, Andriy Lunin ke Old Trafford. Untuk berbuat demikian, mereka perlu melawan minat daripada Bayern Munich dan PSG untuk mendapatkan tandatangannya. ( Eduardo Inda )

Penerbitan Jerman Sport Bild memberitahu kami bahawa Jeremie Frimpong adalah subjek perbincangan baru-baru ini antara Bayer Leverkusen dan Manchester United .

Kembali ke Fichajes , kami mendapat tahu bahawa Chelsea telah menyertai perlumbaan untuk mendapatkan Joshua Kimmich dari Bayern Munich .

Arsenal nampaknya mempunyai musim panas yang sibuk di hadapan mereka, kerana Football Insider menyatakan bahawa The Gunners akan menerima bidaan sekitar £25 juta untuk Thomas Partey , dan ideanya adalah untuk melabur semula wang itu untuk membawa pemain tengah Aston Villa Douglas Luiz ke Emirates.

Outlet Portugis A Bola melaporkan bahawa bek tengah Sporting CP Ousmane Diomande paling hampir menyertai Newcastle sekarang, walaupun terdapat minat daripada beberapa pasukan teratas Liga Perdana .

 

Share.
Leave A Reply