Khabar angin Perpindahan EPL Hari Ini

Memandangkan musim memasuki minggu-minggu terakhirnya, kami melihat semakin ramai pemain dikaitkan dengan perpindahan ke kelab Liga Perdana .

Di sini kami telah mengumpulkan khabar angin terkini untuk anda.

Marcus Rashford mungkin dijual oleh Manchester United pada musim panas ini kerana pemilik bersama baharu INEOS tidak berpuas hati dengan saiz kontraknya, menurut FootballTransfers .

Dalam sedikit berita domino perpindahan, Corriere dello Sport memberitahu kami bahawa walaupun Chelsea berminat dengan Victor Osimhen , The Blues bersedia untuk menyaingi Napoli untuk mendapatkan tandatangan penggantinya juga, Jonathan David dari Lille .

Football Insider melaporkan bahawa Tottenham berminat untuk membawa masuk Serge Gnabry dari Bayern Munich pada musim panas ini.

Masih mengenai Arsenal , penerbitan Turki Aksam menyatakan bahawa bek kiri Fenerbahce Ferdi Kadioglu juga menarik minat warga London itu.

GiveMeSport melaporkan bahawa Chelsea sedar bahawa bek tengah Levi Colwill akan menarik minat pada musim panas ini, dengan kedua-dua PSG dan Liverpool mempertimbangkan untuk membuat bidaan.

Dalam berita Jamal Musiala , pemain tengah Bayern itu berada di bahagian atas senarai harapan Manchester City , menurut The Guardian , yang turut memaklumkan kepada kami bahawa Chelsea turut memerhatikan situasi itu. Walau bagaimanapun, Sky Sports Germany mengatakan bahawa pakaian Bavaria itu melihat pemain muda itu sebagai ‘sudah tentu’ tidak untuk dijual, mencurahkan air sejuk mengenai kemungkinan bakat ini menggegarkan dalam Liga Perdana .

Arsenal mahu membawa penyerang dan pemain sayap ke dalam kelab dan sedang melihat dengan teliti Alexander Isak ( Newcastle ) dan pemain Crystal Palace Michael Olise , antara sasaran berpotensi lain ( The Guardian ). Duo itu akan menelan belanja kira-kira £165 juta, menurut laporan itu.

Menurut Footmercato , peluang Manchester United untuk memeterai perjanjian dengan Nice untuk Jean-Clair Todibo mungkin ditiadakan oleh Atletico Madrid , yang telah menjadikan pemain Perancis itu sasaran pertahanan utama mereka untuk musim panas ini.

Outlet Sepanyol SPORT menyatakan bahawa Amadou Onana dari Everton boleh dijual pada musim panas ini kerana masalah kewangan The Toffees. Chelsea dan Barcelona berminat, dan harganya dikatakan sekitar £60 juta. Orang London akan bersedia untuk membayar yuran itu. Barcelona? Tidak begitu banyak, kerana masalah kewangan mereka yang didokumentasikan dengan baik.

90min melaporkan bahawa Newcastle lebih suka menjual Bruno Guimaraes daripada penyerang Alexander Isak . Dikatakan juga Arsenal meminati kedua-dua pemain tersebut, manakala Manchester City lebih meminati pemain tengah itu. PSG juga sedang mempertimbangkan perpindahan untuk Guimaraes.

 

Share.
Leave A Reply