Pilihan Teratas FPL untuk Gameweek 33

Tanpa kata-kata kecil, anda harus tahu bahawa pilihan anda untuk minggu 33 hanya akan memberi anda perkhidmatan untuk minggu 33 sahaja.

Bukannya ramai daripada pemain ini akan berhenti menjadi hebat selepas minggu ke-33. Ini kerana permainan berganda minggu ke-34.

Ini bermakna akan terdapat jumlah shuffle yang sukar dipercayai antara sekarang dan kemudian. Tiada pengurus mahu mengambil risiko kecederaan atau keletihan, dengan liga memasuki pusingan terakhirnya.

Jadi pemain mana yang patut anda pilih dalam minggu ke-33? Pemain manakah yang menjadi pilihan terbaik untuk kapten?

Semua ini dan banyak lagi dalam bahagian yang akan datang.

Analisis Minggu Permainan

Musim Liga Perdana 2023/24 akan berakhir dalam masa enam minggu. Setakat ini, nampaknya ia akan menjadi enam minggu terpanjang dalam karier ramai pengurus Liga Perdana Fantasi kerana tahap persaingan musim ini adalah yang tertinggi sejak sekian lama.

Perlumbaan tiga kuda di bahagian atas jadual, perlumbaan untuk tempat keempat, perlumbaan untuk baki tempat Eropah di bawah keempat, perlumbaan untuk sepuluh teratas dan, sudah tentu, pertempuran anjing penyingkiran semuanya sengit.

Kecuali tiga pasukan teratas, tiada pasukan lain yang hampir dijamin memenangi perlawanan dalam liga buat masa ini. Purata kadar kemenangan pasukan di bawah tempat ketiga ialah 50 peratus. Dengan perlawanan seperti yang dibarisi untuk minggu ke-33, nisbah itu mungkin turun jauh lebih rendah.

Berikut ialah senarai perlawanan untuk minggu ke-33 Liga Perdana 2023/24:

Banyak perlawanan yang menarik perhatian. Pakar kami memerhatikan Newcastle United lwn Tottenham Hotspur, Brentford lwn Sheffield United, West Ham United lwn Fulham, Nottingham Forest lwn Wolverhampton Wanderers dan Arsenal lwn Aston Villa. Permainan ini berpotensi untuk menghasilkan banyak pulangan kepada pengurus.

Statistik perpindahan dari laman web FPL juga menunjukkan bahawa pemain dari pasukan ini telah didagangkan paling banyak dalam permainan.

Sheffield terkenal menewaskan Brentford di tempat sendiri, tetapi kini The Bees mempunyai Sergio Reguilon (£4.4 juta) yang, dalam 12 perlawanan musim ini, telah menjaringkan lima assist. Pemain Sepanyol itu yang menghabiskan separuh pertama musim ini secara pinjaman di Manchester United adalah pemain pertahanan terbaik untuk dimiliki untuk minggu ke-33, terutamanya kerana ancaman serangannya, tetapi juga kerana jumlah gol yang dijangkakan Sheffield yang buruk untuk musim ini.

Arsenal lwn Aston Villa mempunyai banyak pilihan daripada kedua-dua pasukan, tetapi langkah bijak adalah untuk mengandalkan pemain Arsenal dalam perlawanan ini. The Gunners telah mendapat momentum untuk mereka dari kedudukan liga semasa mereka dan prestasi mereka pada pertengahan minggu menentang Bayern Munich.

Satu Aston Villa yang boleh anda lihat untuk pasukan anda ialah Emiliano Martinez (£5.3m), yang berada di tempat ke-11 dalam carta untuk kebanyakan penyelamatan dalam liga. Berdepan dengan Arsenal pastinya akan menjadi ujian buatnya dan penyelamatannya akan memberi anda mata tidak kira keputusan perlawanan.

Untuk minggu ke-33 yang seimbang, pemain dari Newcastle, Spurs, Arsenal, Manchester City dan Brentford akan membantu pasukan anda mengumpul mata.

Pemain FPL Terbaik untuk Gameweek 33

Erling Haaland (£14.3m) – Manchester City

Penyerang Norway itu adalah pilihan utama kami kerana satu sebab dan satu sebab sahaja: Kevin De Bruyne.

Pemain tengah Belgium itu tidak bermain dalam perlawanan City dengan Real Madrid selepas melaporkan penyakit ketika pasukan itu tiba di ibu negara Sepanyol. De Bruyne juga beraksi cemerlang menentang lawan terakhir City di Liga Perdana, Crystal Palace dan menjadi pemangkin utama untuk kemenangan semula mereka.

Haaland sentiasa bermain lebih baik dengan De Bruyne di atas padang. Selain itu, Haaland telah mengalami kemerosotan sejak sekian lama, walaupun masih menjadi penjaring gol terbanyak City, serta penjaring gol terbanyak Liga Perdana.

Kami meramalkan dia akan menemui but penjaringnya ketika menentang Luton Town, kerana ia akan menjangkakan City menyambut Real Madrid ke Etihad pada pertengahan minggu depan.

Kevin De Bruyne (£10.7m) – Manchester City

Pemain tengah Belgium itu mendapat bahagian sendiri, sudah tentu. Dia adalah salah satu aset FPL paling mahal sejak beberapa musim lalu, tetapi masih terus menunjukkan betapa dia seorang pemain yang berkualiti.

Dengan dua gol menentang Crystal Palace dan tidak hadir menentang Madrid pada pertengahan minggu, Pep Guardiola pasti akan berusaha untuk melepaskannya di Hatters pada minggu ke-33 .

Luton bergelut dengan penyingkiran dan, walaupun De Bruyne beraksi dengan baik menentang sebarang jenis lawan, dia mempunyai kejayaan menjaringkan gol terbanyak menentang pasukan yang berada di tangga ke-10 dan ke bawah dalam senarai sepanjang musim yang dia habiskan dalam Liga Perdana.

Hakikat bahawa Haaland juga sedang bersiap sedia untuk persembahan yang akan menutup mulut pengkritiknya juga akan memberi inspirasi kepadanya untuk berada pada tahap kreatifnya yang terbaik.

Pengurus yang masih mempunyai cip mereka dinasihatkan untuk memainkannya untuk membawa masuk De Bruyne untuk minggu ke-33. Tiada pemain yang lebih baik untuk menggunakannya pada masa ini.

Dia juga pilihan kapten kami untuk minggu ini.

 

Share.
Leave A Reply