Pilihan Teratas FPL untuk Gameweek 32

Angkat tangan anda jika anda mempunyai minggu ke-31 yang hebat.

betul tu. Kami enggan mempercayai mana-mana pengurus FPL yang bernilai tidak mempunyai Phil Foden, Cole Palmer, Alejandro Garnacho, Alexis Mac Allister atau Alexander Isak.

Pemain-pemain ini berada dalam sepuluh teratas pemain yang paling terpilih atas sebab tertentu, yang mereka tunjukkan ketika menentang lawan mereka.

Dengan keghairahan dari minggu permainan yang berjaya masih di udara, mari kita lihat pada minggu ke-32 yang akan datang.

Kami akan menganalisis permainan dan mencadangkan dua pilihan yang anda mesti ada dalam skuad FPL anda untuk berjaya.

Analisis Minggu Permainan

Minggu ke-32 sudah tiba bermakna Liga Perdana akan berakhir. Sebagai peminat bola sepak, ia meninggalkan rasa masam di mulut kita untuk berfikir bahawa kita tidak akan mempunyai bola sepak kelab selama berbulan-bulan.

Sebagai pengurus FPL, ini adalah tempoh yang sibuk.

Ramai pengurus akan mengaitkan dengan tergesa-gesa cuba membetulkan kesilapan dari minggu-minggu perlawanan yang lalu menggunakan pasukan yang dipilih susun dengan teliti. Kesesakan minggu permainan kosong dan giliran, terutamanya di kalangan pasukan yang masih dalam saingan domestik (Piala FA) dan Eropah semakin ketat.

Pengurus panik kerana tidak pasti pemain mereka yang mana akan direhatkan untuk mengutamakan pertandingan lain ini.

Nasib baik, minggu permainan 32 adalah minggu permainan penuh. Semua pasukan akan bertanding pada hari Sabtu dan Ahad. Berikut ialah senarai perlawanan penuh.

Dua perlawanan yang paling jelas untuk dipilih pemain ialah Sheffield United lwn Chelsea dan Crystal Palace lwn Manchester City. The Blues’ Cole Palmer adalah salah satu aset paling hangat dalam permainan pada masa ini, manakala City mempunyai pemain yang boleh memilih mana-mana hari dalam minggu untuk hadir. Dalam gameweek 31, ia adalah Phil Foden. Menentang Palace, dia masih menjadi pilihan yang berdaya maju.

Fulham vs Newcastle United adalah satu lagi perlawanan yang menarik. Kedua-dua pasukan berada tidak terlalu jauh di carta liga dan telah menunjukkan kebolehan menyerang yang hebat dalam beberapa minggu kebelakangan ini. Ini mungkin perlawanan terbaik minggu ini dari segi nilai hiburan dan pulangan mata, dengan Rodrigo Muniz (Fulham) dan Alexander Isak (Newcastle) kedua-duanya bersiap sedia untuk menunjukkan apa yang boleh mereka lakukan.

Luton Town lwn AFC Bournemouth adalah yang sepatutnya membuatkan pengurus menggosok tapak tangan mereka bersama-sama. Perlawanan sebaliknya berlaku pada bulan Mac kerana penjadualan semula, tetapi kedua-dua pasukan menghasilkan tontonan. 4 – 3 ia berakhir, dengan enam penjaring berbeza, termasuk Dominic Solanke (Bournemouth) dan Ross Barkley (Luton).

Mengikut barisan perlawanan, nasihat kami ialah pengurus harus mengutamakan pemain dari Chelsea, Fulham, Newcastle, Bournemouth dan Tottenham Hotspur.

Pemain FPL Terbaik untuk Minggu 32

Cole Palmer (£6.0m) – Chelsea

Cole Palmer ialah pemain yang paling banyak dipindahkan untuk minggu ke-32 dan memang sepatutnya. Hattricknya untuk menjatuhkan penyokong Manchester United adalah di luar jangkaan tetapi tidak mengejutkan.

Pemain tengah itu adalah pemain terbaik Chelsea musim ini dan aset FPL terbaik yang ditawarkan oleh The Blues. Dia tidak akan duduk di bangku simpanan lagi musim ini kecuali jika dia mengalami kecederaan, yang bermakna dia akan berada dalam lima pemain terbaik yang paling terpilih sepanjang musim ini.

Pada harga yang lazat hanya £6.0m berbanding pemain seperti Phil Foden, James Maddison, Son Heung-Min, Mohamed Salah, Kevin De Bruyne dan Bernardo Silva, bekas pemain Manchester City itu juga boleh lulus untuk pilihan yang berbeza.

Seperti biasa, kami sentiasa melihat minggu permainan akan datang apabila membuat cadangan ini.

Palmer dan Chelsea mempunyai Everton seterusnya, diikuti oleh Brighton dan Hove Albion. Walaupun perlawanan ini tidak pasti kemenangan untuk Chelsea kerana kelemahan pertahanan mereka, penglibatan berat Palmer dalam serangan bermakna selepas dia selesai mengumpul mata untuk pengurus menentang Sheffield United pada minggu ke-32, dia akan memberi ganjaran kepada mereka yang kekal bersamanya untuk minggu ke-33 dan 34. masing-masing.

Lebih penting lagi, Palmer adalah pilihan kami untuk kapten minggu ke-32 perlawanan.

Mohamed Salah (£13.4m) – Liverpool

Mohamed Salah mungkin tidak melakukan banyak perkara minggu lalu kerana penggiliran Jürgen Klopp dan arahan kepada pemain itu supaya tidak terlalu memaksa dirinya, tetapi mereka berdepan Manchester United pada minggu ke-32.

Perlawanan songsang tidak sesuai dan mungkin tidak akan berlaku di Old Trafford pada minggu ke-32, tetapi adalah salah untuk mengira Salah jika dia cergas setiap kali Liverpool menentang United.

Salah mempunyai 17 sumbangan gol menentang United (13 gol dan empat bantuan) dalam 14 perlawanan, yang merupakan alasan yang lebih daripada cukup untuk mematahkan wang untuknya pada minggu ke-32.

Salah sudah menjadi tonggak utama dalam banyak pasukan pengurus jadi bahagian ini hampir seperti khutbah yang disampaikan kepada koir. Bagi mereka yang tertanya-tanya sama ada ia berbaloi, anda boleh melihat jadual masa depan Liverpool.

Mereka mempunyai Crystal Palace, Fulham dan Everton dalam perjalanan. Ini adalah beberapa lawan kegemaran rakyat Mesir. Dengan Erling Haaland semakin perlahan dan sudah lama dia memenangi Kasut Emas Liga Perdana, Salah akan berazam seperti biasa untuk mencatatkan rekod menentang pasukan-pasukan ini.

 

Share.
Leave A Reply