Pra-Tonton Perlawanan Wolves vs Manchester United

 

Setelah menjuarai Piala FA melawan rival mereka, West Brom, Wolves bersedia untuk menjadi tuan rumah bagi Manchester United dalam perlawanan Premier League yang penuh dinantikan di Stadion Molineux.

 

Wolves dalam keadaan tidak terkalahkan dalam tujuh perlawanan terakhir mereka dan mempunyai peluang emas untuk mengatasi pasukan yang prestijus di tangga kelab liga.

 

(PERINGKAT GEGASAN WOLVES YANG HEBAT)

 

Bertekad dengan keyakinan selepas lima kemenangan dan dua seri dalam perlawanan terkini, Wolves telah menjadikan Molineux sebagai bentengnya yang tidak terkalahkan sejak pertengahan September.

 

Namun demikian, prestasi mereka dalam perlawanan bertemu muka dengan Manchester United tidak begitu memberangsangkan dengan tiga kekalahan berturut-turut tanpa mencipta gol.

 

(LEMBAH YANG SULIT UNTUK MANCHESTER UNITED)

 

Manchester United yang baru saja menang tipis dalam Piala FA melawan Newport County terlibat dalam kontroversi di luar padang, terutamanya berkaitan dengan Marcus Rashford. Masih belum pasti apa yang akan berlaku dalam isu ini tetapi ini tentu saja sesuatu yang diharapkan oleh bos Setan Merah dapat dielakkan pada peringkat musim ini.

 

Pasukan Erik ten Hag ini mengalami kesukaran dengan saingan yang tidak mengenal kemenangan dalam empat perlawanan tandang Premier League, dan kini berdepan ujian penting di Molineux dengan peluang mereka mara ke atas empat pasukan terancam.

 

(PERMAINAN UTAMA YANG PERLU DIPERHATI)

 

Matt Doherty, pemain Wolves yang dikenali dengan rekod prestasinya di perlawanan liga melawan Manchester United, akan menjadi kunci penting dalam pertahanan dan serangan Wolves.

Rasmus Højlund dari Manchester United berada dalam performa yang baik dengan empat sumbangan gol sejak hari Krismas, dan dia merupakan ancaman yang besar kepada pertahanan Wolves.

 

(STATISTIK UTAMA)

 

Satu statistik yang menarik untuk Manchester United adalah prestasi kurang memuaskan mereka dalam memimpin pada separuh masa dalam hanya tiga daripada 21 perlawanan Premier League mereka musim ini. Ini merupakan trend yang mereka harapkan dapat diubah dalam perlawanan ini.

 

Saat Wolves berharap untuk meneruskan rentetan tidak terkalahkan mereka yang mengagumkan dan melompati Manchester United dalam kedudukan, manakala Setan Merah mencari untuk menghidupkan semula keunggulan jelajah mereka dan memastikan kepelbagaian mereka untuk empat teratas masih hidup, perlawanan Premier League ini di Stadion Molineux pasti menjadi pertarungan yang memukau.

 

Share.
Leave A Reply