Pratonton Fulham vs Manchester United

 

Perlawanan Fulham vs Manchester United akan berlangsung di Craven Cottage pada 4 November 2023. Satu bentrokan yang seru dijangka dikongsi oleh kedua pasukan hebat ini, masing-masing dengan aspirasi dan harapan sendiri untuk musim ini.

 

Fulham kembali menjadi pasukan tengah papan Pertemuan Liga Perdana tetapi penyokong mereka mahu lebih daripada sokongan mereka. Sementara kelab bekerja di belakang tabir dan pengurus Marco Silva berusaha memastikan matlamat utama mereka untuk kekal di Liga Perdana tercapai, penyokong akan bermimpi untuk menyambut petang kejayaan apabila Manchester United melawat pada pertandingan ke-11 musim Liga Perdana 2023/24.

 

Manchester United akan memasuki perlawanan ini dengan rasa kecemasan, selepas menderita kekalahan 3-0 yang memalukan kepada saingan mereka, Manchester City pada perlawanan terakhir.

 

 

Di dalam dan di luar padang, kelab ini sedang bergejolak. Erik ten Hag sedang menangani masalah di merata tempat dan rasa-rasanya dia tidak melakukan yang mencukupi. Setan Merah menghadapi musim yang mencabar sejauh ini, menghadapi kesulitan untuk mencapai konsistensi dalam persembahan mereka.

 

Bagi Fulham, mereka akan mempunyai peluang menentang Manchester United yang lemah, terutamanya selepas mengekalkan keadaan terikat 1-1 dengan Brighton pada perlawanan terakhir.

 

Daripada segi pertahanan, kedua-dua pasukan menunjukkan kerentanan pada masa-masa tertentu, menjadikannya mungkin terdapat banyak gol. Ini mungkin akan menjadi perlawanan yang penuh gol, dengan aksi dari hujung ke hujung dan banyak peluang yang akan memerlukan penjaga gol terlibat sepenuhnya.

 

Menghampiri pertembungan di pertandingan ke-11, penyokong dan pakar bola akan menantikan dengan penuh semangat kepada kegemilangan ini, mengetahui bahawa hasilnya dapat memberi impak yang signifikan kepada kedua-dua pasukan dalam Liga Perdana 2023/24.

 

Susunan Barisan Pertama yang Diramalkan

Fulham: Leno; Castagne, Diop, Ream, Robinson; Iwobi, Palhinha, Pereira; DeCordova Reid, Jimenez, Willian.

Manchester United: Onana; Dalot, Varane, Maguire, Lindelof; Casemiro, Amrabat; Fernandes, Mount, Rashford; Højlund.

 

Ramalan

Perlawanan Fulham vs Manchester United adalah menarik untuk disaksikan kerana tidak banyak yang memisahkan kedua-dua pasukan ini dalam jadual Liga Perdana buat masa ini. The Cottagers berada di tempat ke-12, dua tempat di bawah Manchester United yang mempunyai keunggulan satu mata berikutan mempunyai satu kemenangan lebih. Mereka memiliki musim yang serupa dan perlawanan ini boleh melihat Fulham melangkah di hadapan Manchester United dalam liga. Marco Silva akan menggunakan fakta ini sebagai motivasi dan pasukan Erik ten Hag akan berdepan dengan pasukan yang berjalan dengan enerji yang tinggi sebagai hasilnya.

 

Belanda tidak akan menyimpang banyak dari gaya yang biasa mereka gunakan: bola sepakan balas dengan bola kawalan sebagai asasnya. Pertahanan juga perlu tajam seperti biasa untuk menghalang André Onana daripada membuat terlalu banyak kesilapan semasa membantu dalam pergerakan dan pengedaran bola. Fulham akan mendapat satu mata daripada perlawanan ini tetapi Manchester United akan mendorong perlawanan ke tahap maksimum.

 

Fulham 1-1 Manchester United

 

Share.
Leave A Reply