Pratonton Fulham lwn Luton Town

 

Sejahtera rakan bola sepak! Jom kita kaji perlawanan menarik antara Fulham dan Luton Town dalam perlawanan Kelab Tertinggi Minggu Ke-5. Sumber terpercy, Alley Sport, telah menyediakan jajaran ramalan mereka untuk perlawanan ini.

 

Fulham, yang dua pemainnya diturunkan dalam perlawanan Liga Perdana sebelum ini, telah melakukan jumlah pelanggaran paling sedikit berbanding pasukan lain dalam liga sejauh ini. Walau bagaimanapun, mereka juga menerima kad merah paling banyak.

 

Di sisi lain, Luton Town adalah pasukan kedua selepas Fulham yang kalah dalam tiga perlawanan perdana Liga Perdana musim ini.

 

 

Berdasarkan pengiraan kebarangkalian, Fulham mempunyai kebarangkalian kemenangan sebanyak 40%, manakala Luton Town mempunyai kebarangkalian kemenangan sebanyak 30%.

 

Sekarang mari kita lihat jajaran ramalan untuk kedua-dua pasukan:

 

Jajaran Ramalan Fulham

Formasi: 4-2-3-1

Penjaga Gol: Bernd Leno

Pertahanan: Antonee Robinson, Tim Ream, Issa Diop, Kenny Tete

Gelandang: João Palhinha, Tom Cairney, Willian, Andreas Pereira, Harry Wilson

Penyerang: Raúl Jiménez

 

Jajaran Ramalan Luton Town

Formasi: 5-3-2

Penjaga Gol: Thomas Kaminski

Pertahanan: Ryan Giles, Mads Andersen, Tom Lockyer, Issa Kaboré

Gelandang: Pelly-Ruddock Mpanzu, Marvelous Nakamba, Ross Barkley

Penyerang: Carlton Morris, Elijah Adebayo

 

Ramalan Perlawanan dan Tip Pertaruhan

Fulham berada dalam kedudukan yang baik untuk membawa pulang tiga mata, dan kebarangkalian kemenangan bagi pasukan putih di padang sendiri adalah tinggi. Luton Town menghadapi kesukaran sejak awal Liga Perdana, terutamanya dalam mencetak gol, dan hanya mempunyai dua gol sejauh ini.

 

Dengan itu dalam fikiran, para tetamu dijangka mengalami kesulitan sekali lagi sementara tuan rumah kembali kepada jalan kemenangan.

 

Share.
Leave A Reply