Mbappe kembali berlatih bersama PSG setelah ketidaksepakatan dengan klub diselesaikan

 

Peminat Paris Saint-Germain kini boleh berharap untuk melihat lebih banyak dari Kylian Mbappe setelah pemain tersebut dan kelab tersebut mencapai konsensus mengenai perbezaan pendapat mereka mengenai situasi kontraknya.

 

Pemain Perancis ini telah mengabaikan setiap percubaan kelab untuk mendapatkan dia untuk menandatangani sambungan pilihan pada kontraknya yang akan membuatnya kekal di kelab sehingga 2025.

 

Banyak yang percaya bahawa dia sudah bersekongkol dengan Real Madrid, yang patah hati apabila dia memilih untuk kekal di Parc De Princes pada tahun 2022. Pemenang Piala Dunia FIFA 2018 ini bertekad untuk meninggalkan kelab secara percuma selepas kontraknya tamat, dan ini menyebabkan masalah yang mengakibatkan penangguhan sementara daripada pasukan tersebut.

 

 

Wartawan bertanya kepada pengurus Luis Enrique bagaimana dia akan menangani kes ini tetapi pemain Sepanyol itu tetap tenang. Dia memberitahu wartawan untuk hanya memperhatikan tindakannya kerana ia akan lebih berbicara daripada kata-katanya tentang kes ini.

PSG kini kelihatan telah menyelesaikan perbezaan mereka dengan Mbappe kerana pemain tersebut terlihat dalam kemudahan latihan kelab dalam keadaan ceria.

 

Mbappe membuat pusingan melompat sensasi keputusannya mengenai PSG

 

Laporan mengatakan bahawa Mbappe telah membuat pusingan melompat dalam keputusannya untuk tidak menandatangani kontrak untuk memperpanjang penginapannya hingga 2025. Menurut laporan tersebut, penyerang berusia 24 tahun itu akan menandatangani kontrak namun dengan klausa pemisahan yang boleh dipicu pada akhir musim yang sedang berjalan. Tidak ada laporan lain yang meyokong, tetapi penyerang tersebut akan kembali ke senarai pasukan menjelang perlawanan minggu kedua menentang Toulouse setelah perkembangan baru ini.

 

 

Pernyataan kelab yang diposkan ke media sosial mereka berkaitan isu ini berbunyi: “Selepas perbincangan yang sangat konstruktif dan positif antara Paris Saint-Germain dan Kylian Mbappe sebelum perlawanan PSG – Lorient, Sabtu 12 Ogos, pemain itu dipulihkan dalam latihan pasukan pertama pada pagi ini.”

 

Pemain itu berada di pentas perlawanan bersama-sama dengan penandatanganan baru Ousmane Dembele, yang dia hantarkan catatan khas selamat datang selepas pemain sayap itu menyelesaikan perpindahannya dari Barcelona ke Parc De Princes. PSG bermain seri 0-0 dengan Lorient dan peminat-peminat akan menghairankan sejauh mana perbezaannya jika juara Ligue 1 sedang mempertahankan Mbappe – dan Dembele – hadir dalam perlawanan tersebut.

 

Sementara itu, Neymar hampir menyertai Al-Hilal dengan bayaran yang signifikan. Kelab Saudi itu pada mulanya mengemukakan tawaran €300 juta kepada PSG, yang diterima, dan sebuah pakej gaji yang sangat besar kepada Mbappe. Pemain tersebut enggan berbincang dengan mereka dan sekarang mereka memandang ke Neymar.

 

Pemain berusia 31 tahun itu mempunyai perjanjian dengan PSG yang akan tamat pada 2027 tetapi bersedia untuk memutuskan hubungan dengan mereka buat masa ini. Saga ini akan lengkap dalam beberapa hari yang akan datang, mengikut laporan.

 

 

 

Share.
Leave A Reply