Fulham vs Brentford: Whites sasaran tiga mata lagi

 

Fulham 1-1 Brentford

 

Nota Kunci

* Kali terakhir, Fulham mengalahkan Everton 1-0 di luar kandang. Bobby Dercodova-Reed adalah perbezaan bagi Fulham pada hari itu.

* Brentford bermain seri 2-2 yang penuh kejadian dengan Tottenham Hotspur untuk memulakan kempen baru mereka.

 

Pedoman Prestasi

Fulham – WWLLW

Brentford – DDDLL

 

Fakta Perlawanan

* Fulham dan Brentford berentap untuk kali pertama di Premier League musim lalu. Fulham memenangi perlawanan yang menyeronokkan 3-2 dengan Alexander Mitrovic menjaringkan gol kemenangan lewat pada masa tambahan.

* Fulham tidak terkalahkan dalam dua perlawanan luar mereka sejauh musim lalu.

 

Pemain Utama untuk diperhatikan

 

Joao Palinha

Gelandang Fulham telah menarik minat beberapa kelab dan sekarang, Liverpool adalah pasukan terkini yang berminat untuk mendapatkan perkhidmatannya.

 

Dia pasti akan menunjukkan bakatnya dan mengapa dia adalah pemain yang dicari-cari apabila dia beraksi di tengah padang untuk Fulham pada hujung minggu.

 

Bryan Mbeumo

Antarabangsa Cameroon mungkin telah kehilangan rakan serangannya dalam Ivan Toney tetapi dia masih bermain dengan baik bagi lebah. Dia juga kelihatan telah membentuk pasangan dengan Yoane Wissa yang berjaya menjaringkan gol pada perlawanan sebelum ini.

 

 

Mbeumo menjaringkan gol pertama perlawanan dari penalti semasa seri 2-2 dengan Tottenham Hotspur dan gol-golnya akan diperlukan sepanjang musim.

 

 

 

Share.
Leave A Reply