Man United vs Wolves: Ten Hag sasarkan kemenangan besar untuk memulakan musim baru

 

Jangkaan

Manchester United 1-0 Wolverhampton Wanderers

 

Catatan Utama

* Pasukan Erik Ten Hag memulakan pra-musim mereka dengan baik, mengalami ketidaktentuan di pertengahan, tetapi berakhir dengan baik dengan mencatatkan empat kemenangan, satu seri dan tiga kekalahan.

* Walaupun semua drama yang mengakibatkan perpisahan Julen Lopetegui, Wolves berjaya menjalani pra-musim dengan baik dengan mencatatkan tiga kemenangan dan hanya dua kekalahan dari lima perlawanan pra-musim.

 

Panduan Bentuk

Manchester United – K K K M S

Wolverhampton Wanderers – M S S M M

 

Fakta Perlawanan

* Perlawanan terakhir antara kedua-dua pasukan ini melihat Manchester United memenangi perlawanan dengan selesa dengan skor 2-0 selepas gol-gol dari Antony Martial dan Alejandro Garnacho.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

 

Marcus Rashford

Salah satu pemain terbaik musim lalu kembali untuk mencari lebih banyak kejayaan.

 

Wira Manchester United akan mencuba untuk meningkatkan tahap prestasinya selepas mencatatkan 17 gol dan 8 assist dalam Liga musim lalu.

 

 

Pedro Neto

Dengan kurangnya aktiviti di pasaran perpindahan dan kehilangan pemain seperti Raul Jimenez, Joao Moutinho dan Ruben Neves, Wolves berada dalam kedudukan yang tidak menguntungkan untuk memulakan musim ini.

 

 

Tanggungjawab menyerang yang besar akan jatuh ke atas bahu Pedro Neto dan mereka berharap tanggungjawab baru yang beliau ada akan membantu pemain muda berusia 23 tahun itu meningkatkan prestasi yang ketara dalam aksi akhir.

 

 

 

Share.
Leave A Reply