Bournemouth vs West Ham: Cherries mahu memulakan kempen kedua dengan kemenangan berganda

 

Ramalan

Bournemouth 2-1 West Ham

 

Perkara Utama

* Bournemouth memenangi tiga dan kalah dua daripada lima perlawanan pra-musim mereka. Mereka mengakhiri persiapan untuk musim baru ini dengan kemenangan 2-0 ke atas pasukan Ligue 1, Lorient.

* Persediaan pra-musim West Ham bermula dengan cemerlang dengan tiga kemenangan berturut-turut, tetapi persiapan mereka terjejas dengan dua kekalahan dalam dua perlawanan terakhir.

* Kekalahan terakhir mereka berlaku ke atas Bayer Leverkusen dengan keputusan 4-0.

 

Panduan Bentuk

Bournemouth – K L K L K

West Ham – K K S K K

 

Fakta Perlawanan

* Bournemouth hanya memenangi satu daripada lima perlawanan terakhir mereka di kandang pada musim lalu. Mereka perlu memperbaiki keadaan kandang mereka agar dapat terus berada dalam Liga.

* Kunjungan terakhir West Ham ke Stadium Vitality merupakan kejayaan besar kerana mereka menang dengan keputusan 4-0. Pablo Fornals, Lucas Paqueta, Declan Rice, dan Michail Antonio menjaringkan gol.

 

Pemain Utama yang Perlu Diperhatikan

Dominik Solanke

Penyerang Bournemouth telah bermain dengan cemerlang bagi pasukannya dan merupakan sebahagian penting dalam pencapaian pertengahan jadual musim lalu.

 

 

Dengan enam gol dan tujuh assist, dia memberikan penampilan sebagai penyerang yang hebat sepanjang sebahagian besar musim lalu.

 

Jarrod Bowen

Pemain serang antarabangsa England ini merupakan salah satu pemain penting dalam pasukan West Ham. Penyerang berusia 26 tahun ini memberi sumbangan sebanyak 11 gol musim lalu dan diharapkan melakukan lebih banyak kali ini, bermula dari perlawanan menentang Bournemouth.

 

Share.
Leave A Reply