Ramalan

Man United 3-1 Fulham

Nota Utama

  • Erik ten Hag menjadi pengurus Manchester United yang kelima dalam sejarah gemilang kelab itu untuk menamatkan saingan dalam kelompok empat teratas pada musim pertamanya menerajui, ketika pasukannya menewaskan Chelsea 4-1 untuk menempah tempat ke Liga Juara-Juara UEFA musim depan. Tekanan hilang pada hari terakhir untuk Red Devils, yang mungkin mengutamakan persiapan untuk perlawanan akhir Piala FA yang akan datang menentang pesaing Manchester City daripada memastikan tempat ketiga, yang akan dijamin dengan kemenangan di sini.
  • Walaupun nasib pertengahan meja mereka dimeterai buat sementara waktu sekarang, Fulham telah membuang sebarang pemikiran bahawa mereka mungkin berada di pantai pepatah dengan merangkai bersama tiga perlawanan tanpa kalah. The Cottagers “kecewa” untuk kehilangan mata dalam keputusan seri 2-2 dengan Crystal Palace kali terakhir menurut bos Marco Silva, dengan keputusan itu menjamin mereka akan menduduki tempat kesepuluh, kedudukan akhir musim terbaik mereka dalam liga teratas sejak 2012 .

Panduan Borang

Manchester United – WWWLL

Fulham – DWWLL

Fakta Padanan

  • Old Trafford telah menjadi kubu buat United, yang kini tidak tewas dalam 28 perlawanan di tempat sendiri (W24, D4) di Old Trafford.
  • Fulham mempunyai rekod buruk baru-baru ini menentang United dan tidak pernah menewaskan Red Devils di mana-mana pun sejak Disember 2009.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Alejandro Garnacho

Dengan perlawanan akhir Piala FA di kaki langit, Alejandro Garnacho mungkin memperoleh permulaan pertama sejak Mac di sini dan dia menjaringkan pemenang masa kecederaan dramatik dalam perlawanan songsang musim ini.

Willian

Willian dari Fulham dilayangkan kad merah pada lawatan terakhirnya ke Old Trafford dan mungkin berminat untuk membuat keputusan awal di sini memandangkan dia telah membuka jaringan dalam 30 minit pertama pada tiga penampilan terakhirnya yang menjaringkan gol.

Share.
Leave A Reply