Ramalan

West Ham United 2-1 Leeds United

Nota Utama

  • West Ham United menentang AZ Alkmaar dalam Pertandingan Eropah hanya tiga hari sebelum perlawanan. Ini memberi kelebihan kecergasan kepada Leeds United.
  • Leeds United diuruskan oleh Sam Allardyce, yang telah membuat reputasi menyelamatkan kelab daripada penyingkiran. Dia adalah satu mata daripada keselamatan dan dengan dua perlawanan lagi, dia lebih berkemungkinan daripada tidak akan mengejutkan Hammers dan seluruh liga.

Panduan Borang

West Ham United – LLLWL

Leeds United – LDLLD

Fakta Padanan

  • Ia adalah seri dua-semua yang sukar ditandingi di Elland Road kali terakhir dengan Leeds perlu kembali ke satu mata. Kedua-dua pasukan dipadankan sama rata di atas kertas meningkatkan kemungkinan perlawanan terbalik berakhir dengan cara yang sama.
  • West Ham United berada di tempat yang jauh lebih baik daripada Leeds pada masa ini dan keputusan yang menggalakkan daripada perlawanan Liga Persidangan Eropah UEFA mereka boleh memacu mereka untuk menang di tempat sendiri menentang Leeds.

Pemain utama

Saïd Benrahma

Saïd Benrahma telah menjadi salah seorang pemain Hammers yang paling ekspresif sejak dia menyertai mereka pada awal musim 2021/22 dari Brentford .

Dia bergelut untuk menghasilkan semula bentuk Beesnya di Stadium London tetapi dalam beberapa perlawanan lalu, dia menjadi ancaman serangan utama David Moyes. Menentang Leeds, dia akan menjadi barisan hadapan dan tengah dalam usaha sekali lagi ketika West Ham ingin memastikan tempat mereka dalam Liga Perdana.

Patrick Bamford

Produk akademi Chelsea, Patrick Bamford bergelut dengan kecederaan dan prestasi musim ini tetapi dia kekal sebagai penyerang utama Lilywhites. Keupayaannya untuk melakukan kesalahan, kebolehannya di udara serta kemahiran permainan link up yang mantap akan dikira apabila menentang The Hammers apabila Leeds membuat perjalanan ke London.

Share.
Leave A Reply